۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
والکس، دقیق‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایران

والکس، دقیق‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایران

بسیاری از افراد مبتدی به‌دلیل اینکه آشنایی کاملی از حوزه ارز دیجیتال نداشتند، سرمایه خود را در این بازار از دست داده و با شکست مواجه شده‌اند.

به گزارش بازار، ازآنجایی که تعداد سرمایه‌گذاران و افراد تازه وارد به بازار کریپتوکارنسی روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند، آشنایی با بهترین صرافی ارز دیجیتال یک ضرورت به شمار رفته و شناخت آن برای معامله‌گران از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از افراد مبتدی به‌دلیل اینکه آشنایی کاملی از حوزه ارز دیجیتال نداشتند، سرمایه خود را در این بازار از دست داده و با شکست مواجه شده‌اند. صرافی ارز دیجیتال والکس، با ۵ سال سابقه درخشان، دقیق‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که در سال‌های اخیر با رشد چشم‌گیری همراه بوده است. این پلتفرم حرفه‌ای علاوه بر امکان مبادله و معامله، جز پیشگامان بازار ارز داخلی ایران است که امکان سودآوری و استفاده از قابلیت‌هایی مانند بات‌های معامله‌گر را جهت انجام رفاه کاربران در هر ساعتی از شبانه‌روز فراهم ساخته است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتال معتبر خواهیم پرداخت.

صرافی معتبر والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس با کاربری حرفه‌ای و درعین‌حال ساده خود، یک پلتفرم جهت مبادله ارزهای دیجیتال است که به کاربران امکان فروش یا خرید ارز دیجیتال مختلف مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل و سایر ارزها را فراهم ساخته است. از ویژگی‌های صرافی والکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارمزدهای بسیار پایین
  • امنیت بالا
  • برخورداری از سرویس‌های اختصاصی
  • تنوع زیاد ارزهای قابل معامله
  • برخورداری از اپلیکیشن موبایل
  • پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته

برخی از امکانات صرافی ارز دیجیتال والکس که کاربران از آن‌ها استقبال می‌کنند عبارت‌اند از:

بازارهای معاملاتی پیشرفته

صرافی والکس با دارا بودن بازارهای معاملاتی پیشرفته، امکان معاملات مستقیم را بین دو طرف فراهم ساخته است. در این بازارهای مالی، معامله‌گران قیمت‌هایی را که مایل به خرید و فروش دارایی خود هستند، بیان کرده و سپس روند معامله پیش می‌رود. اگر با قیمتی که فروشنده پیشنهاد داده توافق ایجاد شد، خرید ارز دیجیتال انجام و چنانچه توافق صورت نگیرد، فروشنده قیمت پیشنهادی خود را تغییر می‌دهد یا سفارش را لغو می‌کند.

والکس، دقیق‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایران

خرید و فروش آنی

یکی دیگر از امکانات این صرافی مدرن، خرید و فروش آنی با تنوع ۱۲۰ کوین مختلف است که به کاربران این امکان را می‌دهد که کوین مدنظر خود را انتخاب و در لحظه با قیمت تضمینی معامله کنند.

بات معامله‌گر

ربات‌های معامله‌گر، یکی از مهمترین ابزارهای معامله در دنیای ارزهای دیجیتال هستند که کلیه کاربران می‌توانند از آن‌ها کمک بگیرند. این ربات یک سیستم خودکار است که معاملات سودمند را به‌جای سرمایه‌گذار انجام داده و با در نظر گرفتن قیمت‌های فعلی، موقعیت‌های خرید و فروش را باز و بسته می‌کنند. یکی از ویژگی‌های مهم بات‌های معامله‌گر، نداشتن احساسات و کارایی بهتر نسبت به انسان‌ها است. کاربران بیان می‌کنند که با استفاده از این قابلیت، میزان خطا بسیار کمتر شده و میزان سود افزایش پیدا می‌کند.

سکوی معاملات

سکوهای معاملاتی، امکان معاملات جدید را برای کاربران ایجاد می‌کنند؛ به طوری که آن‌ها حتی با سرمایه اندک می‌توانند از این سکوها استفاده کرده و از امکانات و فرصت‌های جدید بهره‌مند شوند تا به سود بیشتری دست یابند. در سکوی معاملاتی صرافی امن والکس، سرمایه‌گذاران با فعال کردن هر طرح، به مدت ۳۰ روز اعتبار جهت انجام معامله و خرید و فروش کسب خواهند کرد. جهت استفاده از یک سکوی معامله باید سه گام ساده را مدنظر قرار داد که عبارت‌اند از:

  • انتخاب طرح
  • فعال شدن آنی آن
  • شروع معاملات

پیشرفته API

API دردنیای رمزارزها به‌عنوان یک رابط حرفه‌ای جهت برقراری رابطه بین کاربران است که استفاده از آن‌ها، امنیت خاطر را هنگام استفاده از اپلیکیشن فراهم می‌کند. با استفاده از این قابلیت صرافی ارز دیجیتال والکس، می‌توان به‌راحتی به کلیه اطلاعات موردنیاز دست‌یافته و به یک تریدر حرفه‌ای تبدیل شوید. برخی از امکاناتی که توسط API به کاربران ارائه می‌شود عبارت‌اند از:

  • ارائه پشتیبانی به کاربران
  • ارائه آمار بازار جهانی
  • ارائه لیست سفارشات بازار
  • ارائه لیست آخرین معاملات بازار
  • توانایی بررسی بازارهای مختلف

ابزارهای مدرن والکس جهت انجام معلاملات

در صرافی ارز دیجیتال والکس جهت انجام معاملات سودمند، ابزارهای مختلفی پدید آمده است. این ابزارها برای تشخیص حد سود و زیان، امکان تنظیم قیمت، پنل گزارشات، نمودارهای قیمتی و ابزارهای تحلیل بازار در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند که درادامه به بررسی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

عمق بازار و حجم معاملات

منظور از عمق بازار در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر، کلیه سفارشات خرید و فروش در بازار است. لازم به ذکراست که معنی عمق زمانی کامل می‌شود که حجم معاملات هیچ تأثیری بر قیمت ارز نداشته باشد و در هر حالتی تعداد کاربران مشتاق برای خرید ارز دیجیتال بسیار بالا باشد. برای تخمین عمق بازار، ابتدا باید معیارهای مؤثر با بازار آشنا بود. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • تعداد سهام د اران حقیقی
  • تعداد شرکت‌های پذیرفته شده در بورس
  • نهادهای مالی فعال
  • حضور بازارساز به صورت فعال
  • شفافیت اطلاعاتی

کیف پول اختصاصی

این کیف‌پول‌ها به دو صورت کیف‌پول گرم و کیف‌پول سرد در دسترس هستند که البته اکثر کاربران، ارز دیجیتال خریداری شده را در کیف‌پول سرد نگهداری می‌کنند. والت رمزارز والکس به‌صورت اختصاصی برای هر کاربر وجود دارد که امنیت بسیار بالایی دارد؛ زیرا به‌صورت سخت‌افزاری تهیه شده و قابل‌دسترسی برای افراد دیگر نیست. در این نوع کیف‌پول‌ها به‌راحتی می‌توان کوین‌های خریداری شده را به‌صورت آفلاین نگهداری کرده و از سرقت آن‌ها جلوگیری به ‌عمل آورد. کیف پول اختصاصی صرافی امن والکس جهت رفاه حال کاربران و حل مشکلات احتمالی، دارای پشتیبانی کامل هم به‌صورت تلفنی و هم به‌صورت آفلاین است.

والکس، دقیق‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایران

دقیق‌ترین صرافی

امروزه به‌دلیل افزایش تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، که هریک قابلیت‌ها دارند و امکانات متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، دقت در انتخاب یک صرافی مدرن امری ضروری است. باید توجه داشته باشید که کلیه صرافی‌ها امن نیستند و قبل از ورود و انجام معامله، باید حتماً در ارتباط با ویژگی‌های آن‌ها تحقیق کنید. صرافی ارز دیجیتال والکس به‌عنوان دقیق‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی، از ارزهای بسیاری پشتیبانی کرده و امکان فعالیت و معامله را در کلیه ۲۴ ساعت شبانه‌روز برای کاربران مهیا ساخته است. مطالب ذکرشده در این مقاله هیچ‌گاه تبلیغی جهت خرید کوین مربوطه نبوده و تنها جهت افزایش آگاهی علاقمندان به بازار ارزهای دیجیتال بیان شده است. جهت جلوگیری از دست رفتن سرمایه، اقدام درست این است که کلیه معاملات و خرید و فروش‌ ارز دیجیتال، توسط افراد آموزش دیده و با تجربه انجام شود تا از هدر رفتن سرمایه جلوگیری به عمل آید. راه‌های ارتباطی با صرافی ارز دیجیتال والکس:

/https://wallex.ir

support@wallex.ir

۰۲۱-۹۱۰۰۲۲۷۵

۰۲۱-۹۱۰۰۶۵۵۵

کد خبر: ۲۶۲٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha