۳ اشتباه رایج در استفاده از گوشی اندروید

۳ اشتباه رایج در استفاده از گوشی اندروید

گوگل ۳ اشتباه بزرگ رایج در استفاده از شارژ گوشی‌های اندروید را فاش کرده است. این اشتباهات باتری گوشی شما را خراب می‌کند.

به گزارش بازار، تماشای ویدیوهای مسخره در شبکه‌های اجتماعی، قاتل باتری گوشی شما است. گوگل شما را از ۳ اشتباه رایج در استفاده از شارژ گوشی که به گجت‌هایتان آسیب می‌زند، برحذر می‌دارد.

بسیاری از ما از لحظه‌ای که دستگاه‌مان به طور ناگهانی اعلام کمبود شارژ کند، خوشمان نمی‌آید. بیشتر افراد فراموش می‌کنند گوشی‌های خود را شارژ کنند یا آن‌ها را به اندازه کافی شارژ نمی‌کنند. اما سه اشتباه اساسی که گوگل از آن‌ها نام می‌برد، چیست؟

اکثر دستگاه‌های اندرویدی به کاربران اجازه می‌دهند تا تنظیماتی را برای کاهش مصرف باتری انجام دهند. کاهش روشنایی صفحه نمایش و حجم صداها باعث می‌شود دستگاه از باتری بسیار کمتری استفاده کند. این کار ساده‌ای است که در نهایت تاثیر بسیاری در افزایش عمر باتری دارد.

گوگل می‌گوید که مشتریان باید از آداپتور برقی که همراه با گوشی خریداری شده، استفاده کنند و این تنها آداپتوری است که مشتری باید برای شارژ دستگاه از آن استفاده کند. استفاده از شارژرهای متفرقه، به مرور زمان به گوشی آسیب می‌زند.

کارهای ساده‌ای وجود دارد که بسیاری از کاربران می‌توانند برای کاهش فشار روی باتری خود انجام دهند. برخی نمی‌دانند که عمر باتری را می‌توان با پرهیز از هات‌اسپات، جی‌پی‌اس، ویدیوها و سایر خدمات پخش افزایش داد.

اغلب ویدیوهای احمقانه‌ای که به واتسپ شما ارسال می‌شود، قاتل باتری هستند. برنامه‌ها، بازی‌های تعاملی و دوربین همگی باتری را به مرور زمان خالی می‌کنند. گوگل می‌گوید که قرار دادن موبایل در حالت هواپیما در مواقعی که از آن استفاده نمی‌کنیم، اغلب بهترین راه برای محافظت از باتری است.

گوگل همچنین به کاربران اندروید توصیه می‌کند که بلوتوث و دسترسی به موقعیت مکانی را برای محافظت از عمر باتری خود خاموش کنند. اگر مشکل باتری همچنان وجود داشته باشد، کاربر می‌تواند با راه‌اندازی مجدد گوشی، بررسی منظم به‌روزرسانی‌ها، بررسی برنامه‌ها برای به‌روزرسانی و بازنشانی دستگاه به تنظیمات کارخانه را انجام دهد.

کد خبر: ۲۶۲٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha