۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
ساخت هتل چهار ستاره شهر ایلام ۱۰ درصد پیشرفت دارد
مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام:

ساخت هتل چهار ستاره شهر ایلام ۱۰ درصد پیشرفت دارد

ایلام- شریفی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: در حال حاضر ساخت هتل چهار ستاره شهر ایلام ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرزاد شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایلام امسال توانست به عنوان استان نوظهور گردشگری لقب بگیرد و همین عامل باعث توجه مسئولان ارشد کشوری و استانی به زیرساخت های گردشگری در استان شده است.

وی بیان کرد: با رایزنی با مسئولان ارشد استانی و دیگر دستگاه های اجرایی مشوق های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در استان افزایش پیدا کرده است.

شریفی اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی در استان ایلام تغییر ذائقه سرمایه گذاران به سمت استان های زاگرس نشین است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام افزود: باید یک سری بسته های تشویقی مناسب برای سرمایه گذاران که جنبه انگیزشی داشته باشد در استان ایلام انجام شود.

شریفی تصریح کرد: این مشوق ها شامل معافیت های کامل اخذ عوارض از طریق شهرداری ها و همچنین ارائه زمین های رایگان( منابع ملی) است.

وی ادامه داد: ساخت هتل چهاریا پنج ستاره یکی از نکات کلیدی استان است،در این راستا اقدامات خوبی را انجام شد و کلنگ زنی یک هتل چهارستاره دراستان سال گذشته انجام شد که در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد در حال انجام است.

شریفی اظهار کرد: ساخت یک هتل نیز در شهر ایلام با پیشرفت ۸۰ درصد نیز در حال انجام است که امیدواریم از محل تبصره ۱۸ بتوانیم تسهیلات را به سرمایه گذار پرداخت کنیم تا این طرح تکمیل شود.

وی عنوان کرد: صدور موافقت اصولی برای هتل آپارتمان نیز که جزو ضروریات استان ایلام است، انجام شده و قطعا با همراهی و هم افزایی سایر دستگاه های اجرایی امیدواریم بتوانیم شاهد حضور سرمایه گذاران در استان باشیم.

کد خبر: ۲۶۲٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      3 0
      ۱۰درصد درهرسال پیش ببرید تقریبا ۱۰ سال طول میکشه موفق وپیروز باشید تا آن زمان خیلی ها دراین دنیا نیستند