تشدید نظارت بر فروش کیک و شیرینی شب یلدا
رییس اتحادیه قنادان خبر داد

تشدید نظارت بر فروش کیک و شیرینی شب یلدا

رییس اتحادیه قنادان، شیرینی فروشان و قنادی تهران با بیان اینکه با توجه به نزدیکی شب یلدا هیچ بحث کمبودی در مواد اولیه و شیرینی نداریم، گفت: در شب یلدا نظارت بر کیفیت و عملکرد قنادی‌ها افزایش می‌یابد.

به گزارش بازار، علی بهره‌مند امروز (یکشنبه) درباره وضعیت قیمت شیرینی در آیین شب یلدا، افزود: با توجه آزادسازی نرخ کالاهای اساسی و افزایش قیمت سایر مواد اولیه تولید کیک و شیرینی، هیچ قیمت‌گذاری دستوری برای شیرینی نداریم، اما مردم می‌توانند هرگونه گران فروشی شب یلدا را گزارش کنند.

رییس اتحادیه قنادان، شیرینی فروشان و کافه قنادی تهران اظهار داشت: شیرینی فروشی‌های درجه یک و دو و سه بر اساس متریال مورد استفاده و عرضه و تقاضا قیمت ها را تعیین می‌کنند.

وی اضافه کرد: تمامی قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌های کشور تحت نظارت و بازرسی بهداشتی و قیمتی مستمر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بازرگانی، اصناف کشور و اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان کشور قرار دارند.

به گفته بهره‌مند، بحث نظارت برعهده واحدهای نظارتی و سازمان صمت استان تهران است، اما طبق روال همیشه در ایام خاص نظارت‌های بازرسان اتحادیه قنادان نیز در بحث کیفیت و عملکرد تشدید می‌شود.

رییس اتحادیه قنادان، شیرینی فروشان و کافه قنادی تهران براین باور است که قیمت شیرینی بر اساس کیفیت و رتبه‌بندی توسط قنادی‌ها تعیین می‌شود اما انتظار می‌رود قنادان محصول باکیفیت را با قیمت‌های مناسب به دست مردم برسانند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در مجموع بیش از ۳۵ هزار واحد قنادی و شیرینی فروشی دارای پروانه در سراسر کشور فعال‌اند که از این تعداد حدود ۲ هزار واحد پروانه‌دار در تهران فعالیت دارند.

بهره‌مند توصیه کرد: هموطنان شیرینی شب یلدا خود را از قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌هایی که پروانه فعالیت دارند، خریداری کنند.

رییس اتحادیه قنادان، شیرینی فروشان و کافه قنادی تهران بیان کرد: در صورتی که شهروندان در خصوص کیفیت و قیمت محصولات عرضه‌ شده در قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌های تهران شکایتی داشته باشند، می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۹۴۴۴۱۱ و ۶۶۹۴۴۴۹۹ با اتحادیه قنادان مربوطه تماس بگیرند.

کد خبر: ۲۶۲٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha