۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
نمایشگاه یلدایی در زنجان برپا شده است
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی زنجان:

نمایشگاه یلدایی در زنجان برپا شده است

زنجان- قندیلی، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی زنجان گفت: نمایشگاه یلدایی زنجان از ۲۳ اذرماه در استان گشایش یافته و تا ۲۷ آذر سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای عمومی بازدیدکنندگان است.

سید رضا قندیلی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه نمایشگاه یلدایی زنجان از ۲۳ آذرماه در استان گشاش یافته است،گفت: این نمایشگاه تا ۲۷ آذر سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای عمومی بازدیدکنندگان در نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان است.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه ۹۰ غرفه از استان های زنجان، البرز، تهران، آذربایجان شرقی، همدان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کرمان و قزوین، گیلان و کردستان حضور دارند.

مدیر عامل نمایشگاه‌های بین‌المللی زنجان گفت: در این نمایشگاه، خشکبار و آجیل، لبنیات و عسل، زیتون و فراورده ها، شیرینی‌های سنتی، سوغات کرمان، یزد، کرمانشاه و تبریز، آبمیوه، پاستیل، چیپس و پفک، ترشک و لواشک، ارده، بادام زمینی، پشمک، شکلات، سوهان و گز، میوه خشک، شکلات و غلات صبحانه، کالای خواب و کتاب عرضه می شود.

قندیلی تاکید کرد: کفش، لوازم بهداشتی، صنایع دستی، محصولات نانو، عطریات، تم های یلدایی، تجهیزات مراقبت خانگی، چرم، عرقیجات، قهوه، پوشاک، لوازم خانگی، بیمه و زیورآلات از دیگر بخش های نمایشگاهی است.

وی افزود: خوشبختانه استقبال از نمایشگاه یلدایی در زنجان بسیار مطلوب است.

کد خبر: ۲۶۲٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha