۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
۷۰ درصد تسهیلات آنلاین پرداخت می شود| پرداخت ۱۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در اردبیل
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در اردبیل:

۷۰ درصد تسهیلات آنلاین پرداخت می شود| پرداخت ۱۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در اردبیل

اردبیل _ مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در اردبیل گفت: ۷۰ درصد تسهیلات پرداختی در سال جاری به صورت آنلاین بوده است.

امیر فرجی آذر در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: قرض الحسنه در روایات و احادیث انبیا و اولیای الهی دارای ارزش و جایگاه عظیم توصیف شده که بر همین اساس بانک قرض الحسنه مهر ایران در این ۱۶ سال تلاش کرده تا در این امر خیر و شایسته پیشقدم شود.

وی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در سطح کشور با ۵۳۰ شعبه و در استان اردبیل در قالب ۱۲ شعبه به مراجعین ارائه خدمات می کند و متمایز از سایر بانک ها سعی دارد تا الگوی بانکداری اسلامی را به صورت شایسته و مطلوب مورد توجه قرار دهد.

۵۰ درصد افتتاح حساب در بانک قرض الحسنه مهر ایران در اردبیل به شکل آنلاین انجام می شود

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل تلاش بانک قرض الحسنه مهر را برای فقرزدایی و محرومیت زدایی با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در حوزه های اشتغال، تأمین معیشت، حمایت از کالای ایرانی، ازدواج و فرزندآوری و سایر حوزه ها یادآور شد و گفت: با گذشت ۱۶ سال از افتتاح بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک هم اکنون ۱۶ میلیون مشتری دارد و سال به سال نیز به برکت و توانمندی این عهد الهی افزوده می شود.

فرجی آذر افزود: این مجموعه در توسعه بانکداری الکترونیکی و بدون کاغذ که جز سیاست های بانک مرکزی است، پیشرو عمل کرده و توانسته سیستم های آنلاینی را راه اندازی کند تا بدون مراجعه مشتریان ارائه خدمات به آنها در حوزه های مختلف انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد افتتاح حساب و ۷۰ درصد دریافت تسهیلات در بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل به شکل آنلاین ثبت و مراحل آن انجام می شود.

فرجی آذر اضافه کرد: با وجود راه اندازی این سامانه همچنان شعب این بانک جز شلوغ ترین شعب مراجعه مشتریان است و امیدواریم با استفاده از سیستم های نوین مراجعات کاهش یافته و ما بتوانیم برای توانمندسازی اقشار مختلف خدمات متنوعی را ارائه کنیم.

اجرای طرح کالا کارت در حمایت از تولید داخلی

وی بیان کرد: عملکرد بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به نهادهای انقلابی و حمایتی بی نظیر بوده و ما در کنار آن از شرکت های دانش بنیان نیز حمایت می کنیم.

فرجی آذر در ادامه سخنان خود یادآور شد: در این راستا سه هزار و ۱۲۰ فقره تسهیلات به ارزش یک هزار و ۶۰ میلیارد ریال به شرکت های دانش بنیان پرداخت شده و اشتغالزایی خوبی را در مناطق محروم و روستایی با همراهی بانک قرض الحسنه شاهد هستیم.

وی دیگر خدمات این بانک را اجرای طرح کالا کارت در حمایت از تولید داخلی اعلام کرد و گفت: در این طرح ۶ هزار و ۶۰۰ مورد تسهیلات تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان برای خرید کالای ایرانی به متقاضیان پرداخت شده است.

فرجی آذر از انعقاد قرارداد با ۱۰۰ فروشگاه کسب و کار برای حمایت از خرید کالای ایرانی خبر داد و افزود: تا پایان آبان ماه بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای ۲۸ هزار نفر پرداخت شده که نسبت به سال های گذشته رشد مناسبی را شاهد هستیم.

آزادسازی ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد

وی به شفافیت مالی بانک و ارائه صورت های مالی و حسابرسی اشاره کرد و ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران با راهیابی به جمع هزار بانک موفق جهانی توانسته جایگاه مناسبی را پیدا کرده و در جشنواره اخیر کشوری نیز رتبه ممتاز را به خود اختصاص دهد.

فرجی آذر در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در ایام کرونا و در قالب طرح شهید سلیمانی برای خرید تجهیزات پزشکی و بهداشتی اقدامات خوبی انجام شده و در استان برای خرید ۴۲۲ قلم اقلام بهداشتی هشت میلیارد تومان منابع تأمین شده است.

وی آزادسازی ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد، همکاری با نهادهای حمایتی و کمک به سیل زدگان را از دیگر خدمات ارائه شده اعلام کرد و گفت: در اجرای طرح همیاران مهر نیز حمایت لازم از متقاضیان انجام شده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل بیان کرد: در استان اردبیل در ۹ ماهه امسال فعالیت های خوبی را در قالب جشنواره ها و رویدادهای مختلف شاهد هستیم تا بتوانیم مشتریان و حامیان این بانک را مورد همراهی و مساعدت قرار دهیم.

کد خبر: ۲۶۱٬۹۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha