نشست پرسش و پاسخ آنلاین مدیران مخابرات با سهامداران برگزار شد

نشست پرسش و پاسخ آنلاین مدیران مخابرات با سهامداران برگزار شد

با توجه به انتشار صورت‌های مالی منتهی به شهریور ماه شرکت مخابرات ایران در سامانه کدال، نشست پرسش و پاسخ آنلاین مدیران مخابرات با سهامداران برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت مخابرات ایران، نشست پرسش و پاسخ آنلاین مدیران مخابرات با سهامداران با حضور مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت، دکتر زارع، معاون مالی، مهندس بیدخام، مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل، مشاور اقتصادی و مالی و مشاور بورسی شرکت مخابرات و به صورت پرسش و پاسخ برخط با تعدادی از سهامداران حقیقی دوشنبه ۲۰آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

سلطانی در این نشست اظهارداشت: شرکت مخابرات ایران همواره از اقداماتی که موجب افزایش شفافیت برای سهامداران شده، استقبال می کند.

وی افزود: برگزاری نشست پرسش و پاسخ مدیران و سهامداران، گام بسیار مثبتی در راستای افزایش شفافیت در بازار سرمایه و بورس است.

سلطانی اظهارداشت: با توجه به انتشار صورت های مالی شش ماه نخست شرکت مخابرات ایران، برگزاری این نشست، بخشی از ابهامات سهامداران در مورد شرکت‌ها را برطرف کرده و شفافیت در بازار سرمایه افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در ۶ ماه گذشته حدود ۱۸ درصد کاهش هزینه با توجه به افزایش تورم داشته ایم که نشانگر مالی مناسبی برای شرکت است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در خصوص اوضاع کلی شرکت گفت: در سه سال گذشته علاوه بر تلاش در خصوص رفع مشکلات تعرفه ای شرکت به ویژه در خصوص تلفن ثابت، با اتخاذ سیاست های اصولی، میزان درآمد عملیاتی شرکت را از ۸هزار میلیاردتومان در سال ۹۹ به نزدیک ۲۰هزار میلیارد تومان رسانده ایم.

وی افزود: با تصویب تعرفه ها و تلاش های منظم هیات مدیره و معاونین شرکت، اکنون از نظم مالی بهتری نسبت به سه سال گذشته برخوردار هستیم، اما به علت بیش از یک دهه عقب افتادگی در حوزه مخابرات ثابت، توازن در بخش مخابرات کمی طول می کشد و نگاه مثبت سیاستگذاران نیز در این بخش لازم وضروری است.

زارع خانقاه، معاون مالی شرکت نیز با پاسخ به سوالات سهامداران حقیقی در نشست پرسش و پاسخ امروز، اظهارداشت: در مورد سوال پرتکرار افزایش سرمایه و تجدید ارزیابی، با توجه به اقدامات انجام شده پس از مجمع عمومی ۱۴۰۱، در تلاش هستیم حداکثر طی ماه های آینده با احصای تمام اطلاعات لازم برای تجدید ارزیابی شرکت، افزایش سرمایه داشته باشیم که خبر خوبی برای سهامداران مخابرات است.

وی افزود: برگزاری این نشست، فرصتی برای تقویت ارتباط بین مدیران شرکت‌ها و سهامداران و طرح مشکلات و چالش‌های صنعت و انعکاس مطالبات سهامداری است.

گفتنی است این نشست به صورت برخط از طریق سامانه پخش دیما، به عنوان درگاه یکپارچه پخش برخط مجامع و نشست های سازمان بورس برای سهامداران پخش گردید

کد خبر: ۲۶۱٬۷۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha