۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
قطارهای ترکیبی تهران- کربلا به‌طور مستمر برقرار شد
معاون مسافری شرکت راه‌آهن:

قطارهای ترکیبی تهران- کربلا به‌طور مستمر برقرار شد

معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی از برقراری قطارهای ترکیبی تهران- کربلا به‌طور مستمر و هر هفته یک سیر با توافق انجام شده با راه آهن عراق خبر داد.

به گزارش بازار، سید حسن موسوی امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران افزود: این قطار هر هفته شنبه از تهران به مقصد شلمچه حرکت خواهد کرد، پس از طی مسیر ۳۰ کیلومتری از شلمچه تا بصره، قطار از بصره تا کربلا سیر خواهد کرد.

وی بیان داشت: صبح همان روز (شنبه) قطار دیگری از مقصد کربلا مسافران را به بصره آورده و پس از طی مسافت ۳۰ کیلومتری تا نقطه مرزی شلمچه، قطار به مقصد تهران سیر خواهد کرد.

موسوی خاطرنشان‌کرد: اکنون بلیت مربوط به این قطار در سامانه موجود است و مردم می‌توانند با مراجعه به آن بلیت‌های مستقیم تهران به کربلا را دریافت کنند.

وی همچنین درباره قیمت بلیت این قطار، گفت: قیمت‌ها بسته به کلاس واگن‌های موجود در عراق متفاوت خواهد بود؛ واگن‌ها در داخل کشورمان چهار تخته بوده و قیمت‌های آن ثابت و همان نرخ‌های قطارهای تهران خرمشهر و شلمچه خواهد بود، با این حال به دلیل وجود قطارهای اتوبوسی درجه یک و ۲ و همچنین چهار تخته و دو تخته در عراق قیمت‌ها، در نهایت از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تا یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان متفاوت خواهد بود.

کد خبر: ۲۶۱٬۵۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha