۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
لزوم الکترونیکی کردن آموزش اصناف
رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان کشور اعلام کرد:

لزوم الکترونیکی کردن آموزش اصناف

زنجان- رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان کشور، بر لزوم الکترونیکی کردن آموزش اصناف  تاکید کرد و گفت: با توجه به شیوع ویرس کرونا این برنامه در دست اجرا است و اتحادیه ها باید این برنامه ها را به جد دنبال کنند. 

به گزارش خبرنگار بازار، جمشید گلپور ظهر پنج شنبه در جلسه شورای ‌خانواده صنعت، معدن، تجار و اصناف استان در محل اتاق بازرگانی زنجان،گفت: متولی تامین امور معیشتی جامعه، وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

وی با بیان اینکه ستاد کرونا باید واقعیت‌های جامعه و مشکلات اصناف را در نظر گرفته و در محدودیت‌ها تجدید نظر کند، اظهار کرد: اصناف ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند وباید فعالیت آن تحت تاثیر کرونا قرار نگیرد. 

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان کشور، گفت: در جلسات مربوط به بیماری کرونا گفته شده که متولیان بهداشتی در کنار حساسیت و اهمیت سلامتی باید دغدغه اقتصاد و معیشت کشور را هم مد نظر قرار دهند. 

گلپوربا بیان اینکه این مرکز برنامه‌هایی برای کمک به امور درآمدی اصناف پیش بینی شده است ، ابراز داشت: طبق قانون نمی‌توان مبلغی از دولت دریافت کرد بلکه اتاق‌های اصناف بایدبه  فکر درآمد باشند و خود گردان باشند. 

وی ابراز داشت: ما حامی تجار و بازرگانان بوده و دغدغه‌های آنان را می‌دانیم و مشکلات به وزارت صنعت ، معدن وتجارت مطرح شده تا مشکلات رفع شود. 

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان کشور، با بیان اینکه درآمد ، مشکل تمام اصناف در سطح کشور است، افزود: امروز کرونا دغدغه نیست بلکه مشکل اصلی، معیشت اصناف و واحدهای تولیدی و صنعتی است که باید مشکلات آنها رفع شود. 

گلپور با بیان اینکه برخی واحدهای صنفی مانند تالارها و هتل ها به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل شده‌اند ، تاکید کرد: تا زمانی که عرضه نباشد، تولید فعال نمی شود و عرضه باید به حلقه مصرف برسد و در صورت  فعال شدن تالارهای پذیرایی، مصرف تالارها مانند گوشت و مرغ از زنجیره‌های دیگر تامین می شود و این به فعالیت اصناف بسیار کمک  می کند. 

وی بر لزوم الکترونیکی کردن آموزش اصناف  تاکید کرد و افزود: با توجه به شیوع ویرس کرونا این برنامه در دست اجرا است و اتحادیه ها باید این برنامه ها را به جد دنبال کنند. 

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان کشور، افزود: مرکز اصناف بر تقویت واحدهای صنفی و بالا بردن کیفیت خدمت رسانی  الکترونیکی  در اصناف دارد. 

کد خبر: ۲۶٬۱۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha