۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
 ۴۶ پروژه در بخش جهش تولید در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

۴۶ پروژه در بخش جهش تولید در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

شهرکرد- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۶ پروژه در بخش جهش تولید در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی شهریار پور ظهر پنج شنبه در شورای برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در استانداری این استان ظهار کرد: ۱۱۰ پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری در سالجاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: این پروژه ها با اعتبار ۸۱ میلیارد تومان تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد:  دو میلیارد و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار از بخش جرایم راهنمایی و رانندگی به استان اختصاص یافته است که در بین شهرداری ها و دهیاری ها توزیع می شود.

 وی گفت: اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری در سال ۹۹  حدود ۱۳ درصد کاهش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: تخصص اعتبارات پروژه‌های نیمه‌تمام از مهمترین برنامه های دولت در سالجاری در این استان است.

وی بیان کرد:  یک هزار و ۴۸۹ پروژه نیمه‌تمام در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که بودجه آن باید از محل اعتبارات استانی تامین اعتبار شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۴۶ پروژه در بخش جهش تولید استان اجرا می شود، ادامه داد: دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این تعداد طرح نیاز است.

کد خبر: ۲۶٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha