۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
حمایت از طرح‌های پژوهشی برای رشد اقتصاد تعاونی
مدیرعامل بانک توسعه تعاون مطرح کرد

حمایت از طرح‌های پژوهشی برای رشد اقتصاد تعاونی

شیخ حسینی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: از ظرفیت‌های پژوهشی بانک توسعه تعاون برای رشد اقتصاد تعاونی و مردم پایه، حمایت می شود.

به گزارش بازار، محمد شیخ‌حسینی در آیین تقدیر از پژوهشگران برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در محل وزارت کار و با حضور «سید صولت مرتضوی» برگزار شد اظهار کرد: پژوهش و استفاده از آن برای حل مسائل و مدیریت حاکمیت داده محور باید در اولویت قرار گیرد.

وی تاکید کرد: اگر مدیران بخواهند برنامه ریزی درستی داشته باشند باید از روش‌های علمی و برنامه ریزی‌های داده محور و تصمیم گیری های مبتنی بر اطلاعات درست استفاده کنند تا بیشترین بهره وری را داشته باشند.

شیخ حسینی بیان کرد: بهترین راه ارتقای بهره‌ وری، استفاده از اطلاعات، تجزیه و تحلیل درست اطلاعات و استفاده از روش‌های علمی است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: در بانک توسعه تعاون به عنوان بانک دولتی و تخصصی که در خدمت مردم و کسب و کارها است توجه ویژه ای به امر پژوهش داشتیم.

وی با اشاره به فعالیت مرکز آموزش و پژوهش در بانک توسعه تعاون اشاره کرد: تفاهم نامه ای را با دانشکده تجاری و مالیه دانشگاه تهران امضا کردیم تا در حوزه آموزش و پژوهش‌های کاربردی برای تعاونی‌ها به عنوان یک رکن اقتصادی در کشور تمرکز کنیم.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون افزود: بر اساس نیازهای کسب و کارهای تعاونی از ظرفیت فعالیت های پژوهشی برای شناسایی راه حل ها و معرفی محصولات حمایت می کنیم.

کد خبر: ۲۶۱٬۴۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha