۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
نسخه جدید درگاه برخط بازار مشتقه و ابزارهای مالی منتشر می شود
از اواسط دی ماه در بورس کالای ایران؛

نسخه جدید درگاه برخط بازار مشتقه و ابزارهای مالی منتشر می شود

رئیس اداره توسعه سامانه های ابزارهای نوین مالی بورس کالای ایران از انتشار نسخه ۵.۶ درگاه برخط بازار مشتقه و ابزارهای مالی بورس کالا از اواسط دی ماه خبر داد.

به گزارش بازار، مهشید کرد با بیان اینکه درگاه برخط بازار مشتقه و ابزارهای نوین جهت دسترسی سریع و آسان سرمایه گذاران به سیستم های معاملاتی بازارهای مشتقه و ابزارهای نوین مالی در کنار امنیت بالا ایجاد شده است، اظهار داشت: این درگاه به گونه ای طراحی شده است که تمامی فرآیندهای بازار مشتقه و ابزارهای نوین مالی بورس کالا را پشتیبانی می کند.

وی با بیان اینکه یک سامانه جامع معاملاتی بر روی این سرویس‌ها قابل پیاده‌سازی است، ادامه داد: از این رو شرکت‌های OMS به عنوان ارائه دهنده خدمات برخط به کارگزاران باید نسبت به توسعه و به روزرسانی آن در اسرع وقت اقدام کنند و کارگزاران نیز پیگیر این مهم باشند.

رئیس اداره توسعه سامانه های ابزارهای نوین مالی بورس کالای ایران در خاتمه به قابلیت های نسخه جدید درگاه برخط بازار مشتقه و ابزارهای مالی اشاره کرد و گفت: توسعه بازار گواهی سپرده کالایی، امکان توثیق گواهی سپرده به منظور استفاده از آن به صورت تضامین در اخذ موقعیت در بازار مشتقه و امکان انجام معاملات کاوردکال در بازار اختیار معامله که یکی از استراتژی های معاملات آپشن است، از جمله مزایای این نسخه جدید به شمار می آید.

کد خبر: ۲۶۱٬۴۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha