۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
خط پست شهرک صنعتی سلطانیه شهریور ماه تحویل داده می شود
مدیرعامل برق منطقه‌ای زنجان:

خط پست شهرک صنعتی سلطانیه شهریور ماه تحویل داده می شود

زنجان- مدیرعامل برق منطقه‌ای زنجان گفت: دو پروژه برای شهرک‌های صنعتی زنجان در دست اجرا است و تا پایان شهریور امسال خط پست شهرک صنعتی سلطانیه تحویل داده خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار بازار، علی خلجی ظهر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل شرکت توزیع برق زنجان، گفت: شرکت برق منطقه‌ای زنجان استان‌های زنجان و قزوین را تحت پوشش قرار می‌دهد، و در سطح کشور ۱۶ شرکت برق منطقه‌ای وجود دارد.

وی با بیان اینکه این شرکت در مسیر ترانزیت انرژی شمال غرب کشور قرار دارد، اظهار کرد: صنعت برق در توسعه همه جانبه کشور نقش بسیار بسزایی دارد. 

مدیرعامل برق منطقه‌ای زنجان، با بیان اینکه سرمایه‌گذاری سنگینی برای ایجاد نیروگاه نیاز است، گفت:با صرفه‌جویی در مصرف می‌توان نیاز به سرمایه‌گذاری را کاهش داد. 

خلجی با بیان اینکه شرکت برق منطقه‌ای یک شرکت جوانی است، ابراز کرد: این شرکت در سال ۶۶ تاسیس و در سال ۶۷ هم کار خود را شروع کرد و تاکنون پروژه های خوبی را اجرا کرده است .

وی با بیان اینکه ۲.۵ برابر حداقل بار مصرف شبکه ظرفیت سازی شده است، گفت: این شرکت از لحاظ شبکه مشکلی ندارد. 

مدیرعامل برق منطقه ای زنجان، به وجود یک نیروگاه بزرگ حرارتی در سلطانیه و تعدادی نیروگاه کوچک مقیاس در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در شهرستان ابهر هم یک نیروگاه خورشیدی وجود دارد. 

خلجی به ساخت یک نیروگاه در ۷۵ کیلومتری غرب زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: نیروگاه شماره دو آریان زنجان در دست احداث است تا زیرساخت‌های لازم برای تامین برق شهرک‌های صنعتی ایجاد شود.

وی ابراز کرد: دو پروژه برای شهرک‌های صنعتی زنجان در دست اجرا است و تا پایان شهریور امسال خط پست شهرک صنعتی سلطانیه تحویل داده خواهد شد.

کد خبر: ۲۶٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha