۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
بودجه سال آتی متفاوت از لایحه بودجه سالهای قبل است
رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه:

بودجه سال آتی متفاوت از لایحه بودجه سالهای قبل است

رئیس سازمان برنامه و بودجه پس از تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳در کمیسیون تلفیق، گفت:ما احکام لایحه را به صورت موجز ارائه کردیم و این بودجه کاملا متفاوت از لایحه بودجه سالهای قبل است.

به گزارش بازار، داود منظور پس از اتمام جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: کمیسیون تلفیق چند روزی است که بحث فشرده‌ای را درباره ابعاد لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در بخش کلیات و جزئیات دارد.

وی با بیان اینکه دولت در این جلسات کلیات لایحه بودجه را برای نمایندگان تبیین کرد، ادامه داد:ما احکام لایحه را به صورت موجز ارائه کردیم و این بودجه کاملا متفاوت از لایحه بودجه سالهای قبل است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در این جلسات مفروضاتمان در بودجه را به طور کلی برای نمایندگان توضیح دادیم، بیان کرد: نمایندگان در جریان بررسی بودجه ابهاماتی را مطرح کردند که ما به این ابهامات پاسخ دادیم لذا ما از هئیت رئیسه کمیسیون تلفیق برای بررسی کلیات لایحه بودجه سپاسگذاریم چراکه در این بخش همراهی زیادی با ما داشتند.

منظور با بیان اینکه نمایندگان به دقت لایحه را مورد نقد قرار دادند، اظهار کرد: خوشبختانه امروز کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق تصویب شد و ان شاءالله در صحن علنی مجلس هم شاهد تصویب این لایحه با رای قاطع نیز باشیم.

منظور یادآور شد؛ این لایحه برای نخستین بار است که با سبک جدید و به صورت دو مرحله‌ای به مجلس تقدیم می‌شود و بعد از اینکه مرحله اول تصویب شود، مرحله دوم که مصارف بودجه است را به مجلس تقدیم خواهیم کرد.

کد خبر: ۲۶۱٬۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha