۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
تمهیدات لازم برای عبور موفق استان بوشهر از فصل سرما اندیشیده شده است
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

تمهیدات لازم برای عبور موفق استان بوشهر از فصل سرما اندیشیده شده است

بوشهر- دهقان مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با تلاش های صورت گرفته، تمهیدات لازم برای عبور موفق استان از فصل سرما اندیشیده شده است.

کوروش دهقان در حاشیه کار گروه مدیریت انرژی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین به موقع نفت و گاز و برق در فصل سرما از اساسی ترین اولویت های استان بوشهر است و در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: ستاد مدیریت بحران استان بوشهر با همکاری و همراهی دستگاه های ذیربط و متولی، نهایت توان خود را برای بهبود خدمات رسانی به مردم در نقاط مختلف استان بوشهر به کار گرفته است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بالا رفتن مصرف گاز در کشور، جلسه کار گروه مدیریت انرژی استان بوشهر با هدف هماهنگی بین دستگاهی و انجام اقدامات اولویت دار در راستای مدیریت سوخت گاز و تامین سوخت دوم نیروگاه های تولید برق و صنایع استان و صرفه جویی در مصرف سوخت برگزار شد.

دهقان در تشریح جزییات این جلسه تصریح کرد: در این جلسه ضمن ارائه گزارش از سوی شرکت گاز استان بوشهر، شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه بوشهر هماهنگی های لازم برای عبور موفق از فصل سرما صورت گرفت.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر ابراز داشت: همچنین در طول سال، آمادگی کاملی برای مقابله با مخاطرات احتمالی طبیعی و غیر طبیعی داریم و از تمام پتانسیل موجود در استان برای بالاتر رفتن کیفیت کار بهره می بریم.

کد خبر: ۲۶۱٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha