۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
تعلیق ۱۵۰۰ فرصت شغلی در بوش آلمان تا سال ۲۰۲۵
با صدور بیانیه ای رسمی اعلام شد؛

تعلیق ۱۵۰۰ فرصت شغلی در بوش آلمان تا سال ۲۰۲۵

شرکت تولید و تامین قطعات خودرو بوش آلمان از برنامه خود برای تعلیق ۱۵۰۰ فرصت شغلی در سایت های آلمانی خود تا سال ۲۰۲۵ خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ شرکت تولید و تامین قطعات خودرو بوش آلمان (ROBG.UL) از برنامه خود برای تعلیق ۱۵۰۰ فرصت شغلی در سایت های آلمانی خود تا سال ۲۰۲۵ خبر داد.

بوش در خصوص دلیل این تصمیم خود را تغییر نیازها و فناوری های بازار خودروسازی اعلام کرده و در بیانیه ای به همین منظور آورده است: مانند شرکت های خودروسازی دیگر، ما نیز باید سطح کارکنان خود را تغییر داده و تغییراتی ساختاری در بخش منابع انسانی خود به منظور انطباق با فناوری ها و نیازهای بازار آینده ایجاد نماییم.

بوش اعلام کرده است که در حال حاضر قصد دارد تعداد ۱۵۰۰ فرصت شغلی خود را در سایت های فوئرباخ و شویبردینگن را تا سال ۲۰۲۵ تعطیل نماید. این شرکت بزرگ آلمانی در خصوص سرنوشت کارکنان مشغول به کار در پست های سازمانی یاد شده نیز اعلام کرده که برخی از آنها به بخش های دیگر منتقل شده و برخی دیگر نیز یا مشمول بازنشستگی زودتر از موعد و یا پایان قرارداد کاری خواهند شد.

بخش تامین قطعات خودرو بوش همچنین ضمن ابراز تاسف از اجبار خود برای تعلیق موقعیت های شغلی مذکور تاکید کرده است که این اقدامات در راستای حرکت بوش به سمت نوآوری ها و راه اندازی خطوط تولید جدیدی انجام می شود که چننی برنامه هایی امکان ادامه همکاری با نیروهای شاغل در این پست ها را فراهم نمی کند.

کد خبر: ۲۶۱٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha