۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
۱۰ هزار میلیارد وام قرض الحسنه در مازندران پرداخت شده است
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران مازندران:

۱۰ هزار میلیارد وام قرض الحسنه در مازندران پرداخت شده است

ساری- مرادنژاد، مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان مازندران با اشاره به پرداخت ۱۰ هزار میلیارد وام قرض الحسنه در استان گفت: با سیستم بهره و سود نمی توان پیشران خوبی برای تولید بود.

وحید مرادنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به این که برای دانش بنیان و حمایت از نخبگان نیز تسهیلاتی درنظر گرفته شده است، افزود: در سال های قبل نیز ۳۰ میلیارد تومان اقلام پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی دادیم و امسال نیز در این راستا برنامه داریم.

وی با عنوان این که بانکداری دیجیتالی یک شعبه در داخل خانه محسوب می شود، افزود: پیشخوان مجازی مهر ایران ابزاری را فرهم کرده تا مردم نیازی به مراجعه به شعب نداشته باشند و می توانند از صفر تا صد امور بانکی را در حال انجام دهند.

وی ادامه داد: بانک مهر قرض الحسنه ایران، سومین بانک به لحاظ دانلو همراه بانک از کافه بازار است و مردم از اپلیکشین مهر ایران را استقبال کردند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه ایران یادآور شد: در بخش کشاورزی قرض الحسه می تواند عال محرک و موتور محرک در صنایع کوچک باشد زیرا قرض الحسنه می تواند ابزار پیشران در تمامی صنایع و بخش ها باشد و دولت سیزدهم پیشران در زمینه تسیهلات قرض الحسنه بوده است.

وی با عنوان این که با سیستم بهره و سود نمی توانیم پیشران خوبی برای تولید باشیم افزود: حجم نقدینگی در جامعه بدون تولید منجر به تورم می شود درحالی که قرض الحسنه می تواند با اشتغال خرد و با کمک دستگاه های حمایتی نظیر کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و غیره پیشران توسعه ایران بزرگ اسلامی باشد.

مرادنژاد یادآور شد: در سال جاری ۲۴ هزار و ۷۵۳ فقره تسهیلات ازدواج با ۵ هزار و ۹۷۴ میلیارد ریال، دو هزار و ۴۳۶ فقره تسهیلات به بیماران معسر با رقم هزار و ۳۰ میلیارد ریال، تسهیلات تبصره ۱۸ اشتغال به تعهداد ۷۶۴ فقره ۹۴۲ میلیارد ریال، تسهیلات قرض الحسنه تکلیفی سازمان بهزیستی به تعداد ۹۷۶ فقره با رقم بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال، و تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به تعداد هزار و ۱۹۳ فقره با رقم ۴۳۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی از پرداخت سه هزار و ۳ فقره تسهیلات کارآفرینی و اشتغال با رقم ۲۹۶ میلیارد ریال، تسهیلات مشاغل خانگی به تعداد ۲۴۱ فقره با رقم ۱۷۲ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در مجموع از ابتدای تاسیس تاکنون ۳۷ هزار و ۲۲۷ فقره تسهیلات مختلف با رقم بالغ بر ۱۰ هزار و ۹۷۱ میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

کد خبر: ۲۶۱٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha