۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
تخفیف ۱۰ درصدی مسیرهای بین المللی «هما» در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل
مدیرکل روابط عمومی هما خبر داد

تخفیف ۱۰ درصدی مسیرهای بین المللی «هما» در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل

مدیرکل روابط عمومی هما گفت: مسافرانی که بلیت مسیرهای بین المللی هما را در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته خریداری کنند، ۱۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

به گزارش بازار، حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی هما ضمن اعلام خبر تخفیف ۱۰ درصدی مسیرهای بین المللی هما در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته که در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود، برای آن دسته از مسافرانی که بلیت مسیرهای بین المللی هما را در این نمایشگاه خریداری کنند ۱۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است.

به گفته مدیرکل روابط عمومی هما این تخفیف شامل مسافرانی خواهد بود که تاریخ صدور بلیت آنها در بازه زمانی ۲۷ تا ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ (۱۸DEC۲۳-۲۰DEC۲۳) می‌باشد و تمامی مسیرهای بین المللی بر روی شبکه پروازی هما را شامل می شود.

قربانعلی به حضور هما در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با هدف معرفی توانمندی‌های خود در بخش های عملیات، مهندسی و تعمیرات، خدمات فرودگاهی، بازرگانی، آموزش، کیترینگ و سایر بخش ها در این نمایشگاه حضور دارد.

کد خبر: ۲۶۱٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha