۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
برپایی نمایشگاه بزرگ تولید داخل نفت و گاز و پتروشیمی در پارس جنوبی با حضور ۱۸۰ شرکت ایرانی
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

برپایی نمایشگاه بزرگ تولید داخل نفت و گاز و پتروشیمی در پارس جنوبی با حضور ۱۸۰ شرکت ایرانی

بوشهر- ابراهیمی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه استان بوشهر از برپایی نمایشگاه بزرگ تولید داخل نفت و گاز و پتروشیمی در پارس جنوبی با حضور ۱۸۰ شرکت ایرانی خبر داد.

مهرداد ابراهیمی در حاشیه افتتاح نمایشگاه ساخت داخل نفت و گاز و پتروشیمی در منطقه ویژه پارس جنوبی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پارس جنوبی قطب بزرگ انرژی و اقتصادی در سطح کشور است و حمایت از تولیدات داخلی در این منطقه، کمک شایانی به تولید ملی می کند.

وی افزود: نمایشگاه بزرگ تولید داخل نفت و گاز و پتروشیمی با حضور ۱۸۰ شرکت داخلی برپا شده و زنجیره کاملی از تولیدکنندگان در حوزه تولید و فرآوری و صادرات محصولات نفتی برپا شده است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه استان بوشهر خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه، ارتباط بین صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز و پتروشیمی برقرار می شود.

ابراهیمی تصریح کرد: شرکت های خلاق و نوآور داخلی حضوری چشمگیر در این نمایشگاه دارند و امیدوارم شاهد اعتلای بیشتر این مجموعه ها باشیم.

وی یادآور شد: سازندگان و تولیدکنندگان کالاهای مورد نیاز نفت و گاز و پتروشیمی، ارتباط نزدیک تری با صنایع برقرار کرده اند و این روند تداوم دارد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه استان بوشهر گفت: این نمایشگاه تا چهارشنبه هفته جاری برپاست و امیدوارم تاثیر بسزایی در رشد و رونق تولید داشته باشد.

کد خبر: ۲۶۰٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ارسلان NL ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      0 0
      ای کاش در خبر گفته بودید تا چه تاریخی نمایشگاه است