۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
سهم ۴.۲ هزار میلیارد ریالی بخش صنعت استان زنجان از تسهیلات بانکی
رئیس سازمان صمت زنجان خبر داد:

سهم ۴.۲ هزار میلیارد ریالی بخش صنعت استان زنجان از تسهیلات بانکی

زنجان- گلشنی فرد، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: سهم بخش صنعت استان از تسهیلات بانکی چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است که حدود دو برابر ظرفیت برای تسریع در بررسی و جذب اعتبارات به بانک ها معرفی شده است.

مجید گلشنی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه در استان زنجان بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد، گفت: در حال حاضر ۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه۱۲۰ واحد تولیدی و طرح نیمه تمام استان زنجان از زمان آغاز فعالیت سامانه بهین یاب تاکنون برای دریافت تسهیلات به شبکه بانکی معرفی شده است، ابراز داشت: در مجموع میزان تسهیلات درخواستی این واحدها بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: سهم بخش صنعت استان از این تسهیلات چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است که حدود دو برابر ظرفیت برای تسریع در بررسی و جذب اعتبارات به بانک ها معرفی شده و بخشی از این تسهیلات پرداخت شده است و مابقی نیز در فرآیند پرداخت قرار دارد.

گلشنی فرد تاکید کرد: متقاضیان تسهیلات سرمایه در گردش و طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد و مستقر در مناطق محروم بالای ۳۰ درصد می توانند جهت برخورداری از این منابع در سامانه بهین یاب به آدرس Behinyab.ir ثبت نام کنند.

وی گفت: این تسهیلات در قالب تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت به واحدهای تولیدی و طرح های نیمه تمام پرداخت می شود.

کد خبر: ۲۶۰٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha