۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
کشف ۱۴ هزار قلم تجهیزات پزشکی و دارویی قاچاق
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد

کشف ۱۴ هزار قلم تجهیزات پزشکی و دارویی قاچاق

افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۱۴ هزار قلم تجهیزات پزشکی و دارویی قاچاق خبر داد.

به گزارش بازار، امروز یکشنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۲ رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری از کشف بیش از ۱۴ هزار قلم تجهیزات پزشکی و دارویی قاچاق در تهران خبر داد و گفت: با تلاش مأموران پلیس ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی و انواع داروی قاچاق در داخل یک شرکت خصوصی کشف شد.

سرهنگ کارآگاه افشاری، مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: برخورد با سودجویان عرصه دارو که علاوه بر امنیت اقتصادی، سلامت شهروندان را نیز به مخاطره می اندازد از شدت و حساسیت بیشتری برخوردار است.

وی گفت: در این راستا ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس از دپوی مقدار فراوانی داروی قاچاق در یک شرکت خصوصی در شمال تهران مطلع شده و پس از هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت و بهداشت از محل مذکور بازدید کردند.

این مقام انتظامی اعلام داشت: در این عملیاتی پلیسی ۱۴ هزار و ۱۲۴ عدد انواع تجهیزات پزشکی و دارویی قاچاق و خارج از شبکه توزیع و تاریخ گذشته کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران، ارزش این محموله کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان، ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: کلیه اقلام کشف شده در اختیار نمایندگان مربوط قرار گرفت.

این مقام پلیسی در پایان با بیان اینکه برخورد قاطع و قانونی با افرادی که امنیت اقتصادی و سلامتی مردم را دچار مخاطره می‌نمایند در دستور کار پلیس قرار دارد ابراز داشت: هویت مالک کالای کشف شده شناسایی شده است و دستگیری متهم به علت حضور وی در خارج از کشور کماکان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۲۶۰٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha