۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
باید واحدهای تولیدی را تعطیل و به سمت سوداگری برویم| ارقام نگران کننده در لایحه بودجه ۱۴۰۳
دبیرکل اتحادیه صادرکنندگان فرآوده های نفتی:

باید واحدهای تولیدی را تعطیل و به سمت سوداگری برویم| ارقام نگران کننده در لایحه بودجه ۱۴۰۳

اسعدی دبیرکل اتحادیه صادرکنندگان فرآوده های نفتی گفت: انتشار ۴۲ هزار میلیارد تومان اوراق، واگذاری ۳۲۰ هزار میلیاردی دارایی ها و رشد ۵۰ درصدی مالیات اتفاقات بدی در فضای کسب و کار و حکمرانی خواهد داشت.

بازار؛ گروه آب و انرژی: فریدون اسعدی، دبیرکل اتحادیه صادرکنندگان فرآوده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران طی یک نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۳ اظهار داشت: اعدادی که در لایحه بودجه تقدیم مجلس شده نگرانی جدی از حیث کسری و انتشار اوراق بوجود آورده است.

وی تصریح کرد: دولت انتشار ۴۲ هزار میلیارد تومان اوراق، ۳۲۰ هزار میلیارد تومان واگذاری دارایی و رشد ۵۰ درصدی مالیات را در دستور کار قرار داده است که اتفاقات بدی را در فضای کسب و کار و حکمرانی در پی خواهد داشت.

دبیر کل اتحادیه صادرکنندگان فراورده های نفت، گاز و پتروشیمی با بیان اینکه اوضاع کنونی نشانه های بدی دارد و ما باید واحدهای تولیدی را تعطیل و به سمت سوداگری برویم، خاطرنشان کرد: نرخ رشد ۷ درصدی که در لایحه بودجه عنوان شده دست نیافتنی است.

او بیان داشت: در دولت و برخی ارکان تصمیم گیری بخصوص بانک مرکزی گوش شنوا برای نظرات کارشناسی وجود ندارد و سوال ما از بانک مرکزی این است که با این سیاست ها آیا امکان رسیدن به رشد اقتصادی ۷ درصدی وجود دارد؟

اسعدی در بخش دیگری از سخنان خود نیاز کشور به قیر را ۱.۲ تا ۱.۵ میلیون تن ارزیابی کرد و گفت: با این وجود برای ۴.۵ میلیون تن قیر صادراتی عوارض وضع کرده اند و همین مساله باعث شده که بازار صادراتی هند را از دست بدهیم.

کد خبر: ۲۶۰٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha