۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
اطلس صنایع دستی ایران بازنگری می شود
توسط سازمان نقشه برداری کشور؛

اطلس صنایع دستی ایران بازنگری می شود

با همکاری سازمان نقشه برداری کشور و معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی، اطلس صنایع دستی ایران پس از بانگری با نسخه چاپی و دیجیتال به چاپ می رسد.

به گزارش بازار، اطلس صنایع دستی ایران در برگیرنده اطلاعات جامع در خصوص پراکندگی جغرافیایی صنایع دستی، معرفی گروهها و رشته های صنایع دستی در کشور است که با تقسیم بندی استانی، مبتنی بر تولیدات سرزمینی و اقلیمی تدوین می شود.

اهمیت این اطلس در قابل استفاده بودن آن برای تمامی مردم با هر سطح از معلومات و دانش است ضمن اینکه میتواند جوابگوی نیازهای گردشکران، صنعتگران و دانشجویان علاقمند به این موضوع باشد.

نسخه دیجیتالی این اطلس با محتوی و اطلاعات بیشتری اعم از معرفی کارگاهها و فروشگاههای صنایع دستی، معرفی هنرمندان و نیز معرفی شهرها و روستاهای جهانی ایران در دسترس همگانی قرار خواهد گرفت. این اطلس به دو زبان انگلیسی و فارسی و با کیفیت مطلوب به زودی چاپ منتشر خواهد شد.

گفتنی است سازمان نقشه برداری کشور چند سالی است با موضوعات مختلف در حوزه مشاغل صنعتی و اجتماعی اقدام به چاپ و انتشار اطلس کرده است که متناسب با نیاز جامعه و مردم، هر از گاه‌ تصمیم به بازنگری می کند که اقدامی مفید و قابل توجه است.

آخرین نسخه اطلس صنایع دستی ایران که توسط سازمان نقشه برداری کشور به صورت چاپی با محوریت عکس و محتوی منتشر شده است مربوط به سال ۱۳۹۷ است.

کد خبر: ۲۶۰٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha