۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
واکنش پلیس به شماره‌گذاری خودروهای شرکت چای دبش

واکنش پلیس به شماره‌گذاری خودروهای شرکت چای دبش

پلیس راهور فراجا در پی انتشار اتهام غیر واقعی مبنی بر شماره گذاری خودروهای توقیفی شرکت چای دبش، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش بازار، پلیس راهور فراجا در پی انتشار اتهام غیر واقعی مبنی بر شماره گذاری خودروهای توقیفی شرکت چای دبش، اطلاعیه ای صادر کرد. متن اطلاعیه بدین شرح است:

در پی انتشار مطلبی کذب و مغرضانه و سراسر اتهام زنی ضد انقلاب خارج نشین در فضای مجازی مبنی بر اینکه پلیس راهور خودروهای شرکت چای دبش را که مورد توقیف قرار گرفته اند به نام اشخاص و یا شرکت های دیگری نقل و انتقال می‌کند؛ بدین وسیله پلیس راهور فراجا اعلام می دارد که این خبر اساساً کذب محض بوده و هر نقل و انتقالی برای خودروهای مربوط به اشخاص حقیقی و حقوقی در یک فرآیند کاملاً روشن و شفاف صورت می‌پذیرد به نحوی که امکان نقل و انتقال خودروهای توقیفی و دستوردار در سامانه های این پلیس، اصلاً امکان پذیر نمی باشد.

لازم به ذکر است که براساس قانون، نقل و انتقال کلیه وسایل نقلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی که فاقد دستور مراجع قضائی و یا سایر دستگاه‌های ذیصلاح باشند بلامانع بوده و اگر نقل و انتقالی برای خودرو های شرکت مذکور صورت پذیرفته مربوط به گذشته و فاقد دستور قضائی مبنی بر توقیف و یا عدم ارائه خدمات بوده است.

از طرف دیگر، تعداد خودروهای ادعا شده تحت مالکیت شرکت موصوف نیز مورد تایید این پلیس نبوده و در صورت لزوم مستندات آن به مراجع قضائی ارائه خواهد شد.

گفتنی است، پلیس راهور فراجا حق اقامه دعوی علیه انتشاردهندگان چنین اتهامات بی اساسی را در مراجع قضائی برای خود محفوظ می داند.

کد خبر: ۲۶۰٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha