۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
ساخت ۶ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن به  بنیاد مسکن استان زنجان واگذار شده است
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان:

ساخت ۶ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن استان زنجان واگذار شده است

زنجان-خواجه ای،مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان،گفت: ساخت ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن استان زنجان واگذار شد که احداث ۲ هزار واحد آغاز شده است.

رضا خواجه‌ای در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به عهده بنیاد مسکن است،گفت: ساخت ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به این نهاد واگذار شده که تاکنون احداث ۲ هزار واحد آغاز شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان، پروژه‌های ۵۴ واحدی خرمدره و فاز اول از پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر (۶۴ واحد مسکونی) افتتاح و به متقاضیان تحویل داده می‌شود،ابراز کرد: پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر با مساحتی بالغ بر ۵۲۵۴۲ متر مربع در حال ساخت است که به طور میانگین ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که فاز اول این پروژه به تعداد ۶۴ واحد در حال اتمام است و به زودی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: پروژه نهضت ملی مسکن هیدج در حال حاضر در ۴ فاز (۹۶ واحدی، ۲ فاز ۸۰ واحدی و ۹۸ واحدی) در حال ساخت است، که به طور میانگین این پروژه بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خواجه ای یادآور شد: در حال حاضر پروژه‌های مسکن در دست طراحی به تعداد سه هزار و ۵۰۰ واحد است.

کد خبر: ۲۶۰٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha