۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
روس‌ها ظرفیت‌های ایران در حوزه زمین‌شناسی را بررسی کردند

روس‌ها ظرفیت‌های ایران در حوزه زمین‌شناسی را بررسی کردند

هیات کارشناسی روسیه در راستای بررسی ظرفیت‌های حوزه زمین‌شناسی و اکتشاف ایران و توسعه همکاری‌های چند منظوره، از ظرفیت‌های حوزه زمین‌شناسی کشور بازدید کردند.

به گزارش بازار به نق از سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، هیات کارشناسی روسیه در راستای بررسی ظرفیت‌های حوزه زمین‌شناسی و اکتشاف ایران و توسعه همکاری‌های چند منظوره بین سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی ایران و هلدینگ زمین‌شناسی روسی Rosgeo تحت حمایت کمیسیون اقتصادی مشترک ایران و روسیه، برای نیل به اهداف طرح تحول زمین‌شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی از مناطق مختلف کشور بازدید کردند.

در راستای بررسی جوانب همکاری مشترک میان محققان ایران و روسیه در حوزه‌های مختلف زمین‌شناسی، کارگروه‌های مختلف تشکیل شده و به‌منظور تعیین ابعاد فنی این همکاری و نهایی‌ کردن شرح خدمات دو طرف و نشست‌ها و بازدیدهای مستمری در حال انجام است.

بازدید کارشناسان بخش آنالیز مواد معدنی شرکت روسی Rosgeo از بنیاد علوم کاربردی رازی
از سوی دیگر، کارشناسان بخش آنالیز مواد معدنی شرکت روسی Rosgeo در راستای بررسی جوانب و ابعاد فنی همکاری مشترک میان محققان ایران و روسیه در حوزه‌های مختلف زمین‌شناسی، امروز از بنیاد علوم کاربردی «رازی» بازدید کردند.

همچنین قرار است این تیم از توانمندی‌های سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور و همچنین تجهیزات آزمایشگاهی بخش خصوصی ایران در حوزه زمین‌شناسی بازدید کند.

بنیاد علوم کاربردی رازی در زمینه ارائه خدمات آزمایشگاهی و پژوهشی در حوزه مهندسی مواد و متالوژی فعال است.

کد خبر: ۲۶۰٬۷۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha