۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵
قطعه ۱۰ پروژه راه آهن بوشهر شیراز بیش از ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
معاون عمرانی استاندار بوشهر:

قطعه ۱۰ پروژه راه آهن بوشهر شیراز بیش از ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بوشهر- رستمیان معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: قطعه ۱۰ پروژه راه آهن بوشهر شیراز بیش از ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمدهادی رستمیان در حاشیه ششمین اردوی راهیان پیشرفت در استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شناخت مشکلات اساسی مردم و تلاش‌ برای اجرای پروژه هایی با هدف رفع دغدغه های مردم مورد توجه و تاکید قرار دارد و استاندار نیز در این مسیر اهتمام خاصی دارد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ابراز کرد: بوشهر اکنون به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و طرح های ارزشمندی در جای جای استان در دست اجراست.

وی افزود: بیشترین تمرکز حوزه عمرانی استان در بخش های راه، مسکن، آب و درمان است و اقدامات زیربنایی مهمی در این عرصه ها انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به پروژه راه آهن بوشهر شیراز گفت: قطعه ۱۰ الف با ۳۸ درصد و قطعه ۱۰ ب با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، از شتاب بسیار خوبی برخوردارند.

وی اضافه کرد: در ابتدای دولت سیزدهم، این قطعات حدود ۱۲ درصد پیشرفت داشته اند.

رستمیان یادآور شد: تمام پروژه های عمرانی استان، فعال هستند و با تامین اعتبارات مورد نیاز، در موعد مقرر تکمیل خواهند شد.

بر اساس این گزارش، ششمین اردوی راهیان پیشرفت در استان بوشهر با حضور معاون عمرانی استاندار بوشهر، مدیر کل حوزه استاندار، فرماندار و مسئولان شهرستان تنگستان و تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، نمایندگان ولی فقیه در سپاه شهرستان های استان و اعضای جبهه همبستگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

آب شیرین کن ۷۰ هزار متر مکعبی نیروگاه اتمی، نهضت ملی مسکن، بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا(س)، بزرگراه بوشهر به دیر و راه آهن بوشهر شیراز از مهم ترین پروژه هایی بودند که مورد بازدید قرار گرفتند.

کد خبر: ۲۶۰٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha