۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
نباید روابط جای ضوابط را بگیرد| عهد کردم که بستر فساد را از بین ببرم
رییس جمهور:

نباید روابط جای ضوابط را بگیرد| عهد کردم که بستر فساد را از بین ببرم

رییس جمهور در جمع مردم شهر کرج، گفت: بنده به عنوان خادمی کوچک با مردم عهد کردم که در دوران مسئولیت، ‌تمامی بسترها و روزنه های فساد در کشور را از بین ببرم.

به گزارش بازار، سید ابراهیم رییسی روز جمعه در جمع باشکوه و پرشور مردم استان البرز در مصلای نماز جمعه شهر کرج، افزود: تاکید دارم که باید جلوی پارتی بازی، ‌ رشوه و فساد را بگیریم و برهمین اساس روابط نباید جای ضوابط را بگیرد.

وی گفت: بدانید بنده به عنوان طلبه ای خدمتگزار با مردم عهد بستم، این شرط ضمن عقد بوده که مردم با بنده دارند و به عنوان خادمی کوچک در این دوره تلاش خواهیم کنیم تا بسترهای فساد را از بین ببریم و این عهدی است که با مردم داشته و به آن وفادارم.

رییسی افزود: بدانید باید هر اقدامی که زمینه بروز رانت و پارتی بازی و ناحق کردن حقی را ایجاد کند، قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

رییس جمهور تصریح کرد: ما با هم پیمان بستیم که یک نظام اداری عادلانه داشته باشیم و در این زمینه برای تحقق این مهم مردم را یار و یاور خود می بینیم چراکه وجود یک نظام اداری عادلانه موجب افزایش اعتماد مردم می شود.

آیت الله رییسی تاکید کرد: البته همه باید بدانیم که هر موفقیتی در این کشور حاصل می شود به برکت هدایت های رهبری حکیم و فرزانه انقلاب و برکت حضور مردم در صحنه های مختلف است.

آیت الله رییسی در ادامه اظهار داشت: سفرهای استانی و حضور در شهرستان های مختلف کشور برای من به عنوان رییس دولت یک برکت وصف ناشدنی و فرصتی بی نظیر برای آشنایی دقیق و مناسب با مسایل، ‌مشکلات، ‌ ظرفیت ها و توانمندی های مناطق مختلف کشور است.

رییس جمهور افزود: سفرهای استانی برای دولت سیزدهم یک امر تشریفاتی نیست حضور دولت در استان های مختلف به میزان رفع مشکلات آن مناطق بستگی دارد.

آیت الله رییسی گفت: تا زمانی که مشکل وجود داشته باشد خود را موظف میدانم به همه استان ها و شهر ها سفر کنم.

وی تاکید کرد: البرز استانی با ویژگی های خاص و قابل توجه است که باید به صورت دقیق برای استفاده بهینه از آنها برنامه ریزی شود.

رییس جمهور با ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای استان البرز، ‌تصریح کرد: بنده این توفیق را داشتم که حدود ۴۰ سال قبل و در دوران جوانی به عنوان خادم به کرج مامور شوم که خاطرات بسیار خوبی از آن دوران دارم.

رییسی تاکید کرد: دولتمردان و نیروهای انقلابی به صورت شبانه روزی در حال تلاش و کار جهادی برای خدمت به مردم و توسعه کشور هستند.

رییس جمهور اظهار داشت: جوانان و مردم ما تصمیم گرفته اند تهدیدها را به فرصت ها تبدیل کنند.

وی گفت: گر می‌خواستیم با این تهدیدها متوقف شویم، باید در کشور رشد اقتصادی نمی داشتیم؛ امروز ما رشد اقتصادی داریم؛ دشمن می خواست تولید متوقف شود ما تولید را متوقف نکردیم؛ تولید در کشور روز به روز افزایش دارد اگر می خواستیم به تهدیدهای دشمن توجه کنیم، افزایش ۲۲ درصدی تولیدات کشاورزی در حوزه کالاهای اساسی نداشتیم.

به گفته وی، امروز تلاش در حوزه تولید و عرصه های مختلف با قوت ادامه داد اقتصاد مقاومتی را برای کشور یک ضرورت می دانیم اقتصادی که با تکانه ها، تکان نخورد؛ مردم ما مصممند، دولت هم خودش را خدمتگزار مردم می داند.

وی اظهار داشت: در دور اول آمدن ما در استان ها و شهرستان ها مصوباتی بود که بخش قابل توجهش امروز که در استان البرز هستم، می بینم که انجام شده است.

کد خبر: ۲۶۰٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha