۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
صنایع قزوین سال سختی را پیش رو دارند
رئیس اتاق بازرگانی قزوین:

صنایع قزوین سال سختی را پیش رو دارند

قزوین-رئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت: مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و نهایتا کرونا موجب شد تا ضعف اقتصاد کشور بیش از پیش نمایان شود از این رو می‌توان انتظار داشت که صنایع استان قزوین سال سختی را پیش رو دارند.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی بخشنده  بعد از ظهر چهارشنبه در همایش بیانیه گام دوم انقلاب، جهش تولید و امنیت فراگیر مناطق صنعتی که در فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: این که امروز بخواهیم در خصوص صنایع قزوین و ویژگی‌ها و توانمندی‌های این صنعت صحبت کنیم قطعا حرکتی نادرست است چرا که با همه توانمندی‌ها باید بپذیریم شرایط ویژه‌ای در کشور حاکم است و موقعیت صنایع امروز با همه زمان‌های دیگر متفاوت است.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین بیان کرد: تحقق جهش تولید نیز به عنوان یک نقشه راه و مسیر هدایت امسال پیش روی صنایع کشور قرار گرفته است و قطعا رسیدن به این امر در شرایط ویژه اقتصادی امروز کشور قدری دشوار ولی دست یافتنی است.

بخشنده اظهار داشت: تحریم‌ها، فشارهای بین المللی و نهایتا کرونا اگرچه ضربات متعددی را به بدنه صنایع به خصوص صنایع ضعیف و در معرض آسیب وارد کرد اما امروز صنعتگران ما در میدان تولید ایستاده اند و از مبارزه و تلاش دست نمی کشند.

وی گفت: در همین شرایط نیز با تلاش هایی که صورت گرفته است کشور ایران به عنوان یک مقصد سرمایه‌گذاری تبدیل شده است که می‌تواند فرصت های شغلی و اقتصادی خوبی برای ما فراهم کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین خاطرنشان کرد: امنیت داخلی کشور در کنار نیروی کار ارزشمندی که در ایران وجود دارد موجب شده تا طرح‌های سرمایه‌گذاری موفقیت آمیزی  در استان قزوین اجرایی شود که فضا را  برای کسب و کار مطمئن و ایمن سایر سرمایه گذاران نیز فراهم کند.

بخشنده گفت: مشکلات اقتصادی  سال گذشته در کشور مدیریت شد و توانستیم حتی در روزهای سخت کرونا از رکود تولید جلوگیری کنیم و همکاری خوب صنعتگران و تولیدکنندگان استان را نیز داشتیم که موجب شد امیدوار باشیم با همه سختی‌های پیش رو امسال برای صنایع و تولید سال خوبی باشد.

کد خبر: ۲۶٬۰۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha