۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
نماینده بانک مرکزی در استان‌ها باید حضور داشته باشد
وزیر اقتصاد و دارایی: 

نماینده بانک مرکزی در استان‌ها باید حضور داشته باشد

زنجان-وزیر اقتصاد و دارایی،گفت: نماینده بانک مرکزی در استان‌ها حضور داشته باشد و بنده آماده‌ام که در این موضوع پیش قدم باشم و  مسئله نماینده بانک مرکزی که در استان زنجان مستقر باشد.

به گزارش خبرنگار بازار،سید احسان خاندوزی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی استان زنجان که در اتاق بازرگانی استان زنجان برگزار شد، گفت: ظرفیت‌های شرکت‌های صنعتی استان زنجان نسبت به گذشته رو به تکامل و پیشرفت بوده و در مسیر توسعه بیشتر است.

وی ابراز کرد: نماینده بانک مرکزی در استان‌ها حضور داشته باشد و بنده آماده‌ام که در این موضوع پیش قدم باشم و مسئله نماینده بانک مرکزی که در استان زنجان مستقر باشد، پیشنهاد خوبی بوده و به مسئول مربوطه بیان خواهم کرد.

وزیر اقتصاد و دارایی،با بیان اینکه همت بالای زنجانی‌ها در بخش‌ خصوصی واقعا ستودنی است،گفت: سختی‌های بخش خصوصی را درک می‌کنیم و به اندازه وسع خود کمک می‌کنیم و سخنگوی آنان هستیم.

خاندوزی، به عوارض شمش روی اشاره کرد و بیان داشت: در این خصوص اگر واقعا زنجیره دیگری متصور نیست که محصول تکامل بیشتری پیدا کند آخر زنجیره، اسمش خام فروشی نیست که در این خصوص با مسئولان ذی‌بط پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر: ۲۶۰٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha