۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
برپایی نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی در مناطق سفید
مدیرکل دفتر صادرات صنایع‌دستی خبر داد

برپایی نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی در مناطق سفید

کفیری، مدیرکل دفتر صادرات معاونت صنایع‌دستی گفت: با هماهنگی به‌عمل‌آمده با ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در استان‌ها، نمایشگاه و بازارچه موقت صنایع‌دستی در مناطق سفید ایجاد می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، عبدالحسین کفیری امروز چهارشنبه ۴ تیر ماه با اعلام این خبر افزود: با هدف حمایت از فروش محصولات صنایع‌دستی، مناطقی که بر اساس تأیید ستادهای استانی مقابله با کرونا در وضعیت سفید هستند، می‌توانند نسبت به برگزاری نمایشگاه و بازارچه موقت صنایع‌دستی اقدام کنند.

او عنوان کرد: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده با شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سی و چهارمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از ۲۹ مرداد تا ۲ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که اجرایی شدن این امر نیز منوط به اجازه ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

مدیرکل دفتر صادرات معاونت صنایع‌دستی گفت: برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاهی از آثار صنایع‌دستی کشور در محل مجموعه‌های فرهنگی و تاریخی سعدآباد و نیاوران در دستور کار قرار دارد که در صورت بهبود اوضاع و اخذ تأییدیه از ستاد ملی مقابله با کرونا، در دو هفته آینده برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۲۶٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha