۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
تحویل ۲۰۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده ایوانکی | مابقی منتظر باشند
مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در گفتگو با بازار:

تحویل ۲۰۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده ایوانکی | مابقی منتظر باشند

سمنان- طباطبایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با بیان اینکه ۲۰۰ قطعه زمین در ایوانکی تحویل متقاضیان طرح حمایت از خانواده شد، گفت: مابقی متقاضیان این طرح باید منتظر تامین زمین باشند.

محمد طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه در شهر جدید ایوانکی یک هزار و ۵۰ متقاضی دریافت زمین برای خانواده های پرجمعیت ثبت نام کردند و تاکنون زمین به ۲۰۰ خانواده متقاضی نیز تحویل داده شده است، تاکید کرد: تامین زمین به اندازه متقاضیان در دست اقدام قرار دارد.

وی افزود: از آنجا که در کنار طرح حمایت از جوانی، پنج هزار واحد نهضت ملی مسکن نیز در ایوانکی تعریف پروژه شده و واحد ها در دست ساخت است در نتیجه برای الباقی متقاضیان در قالب تغییر کاربری در حال پیگیری تامین زمین هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با بیان اینکه ۸۰۰ متقاضی دیگر تحویل زمین در طرح حمایت از جوانی و خانواده می بایست صبر کنند، گفت: در زمینه تحویل زمین طرح تفصیلی شهر جدید ایوانکی مطرح است که با شورای عالی شهرسازی استان مکاتباتی صورت گرفته و در حال پیگیری هستیم.

طباطبایی با بیان اینکه در حال بسط طرح تفصیلی هستیم که بتوانیم طرح را نهایی کنیم، افزود: امیدواریم هر چه سریعتر بتوانیم این اراضی را تحویل متقاضیان طرح جمعیت باشیم.

وی در خصوص تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن هم گفت: ما تکالیف بانک ها را به نسبت شهرها و جمعیت مشخص کرده ایم به این شکل که هر شهر و منطقه ای تحت پوشش یک بانک قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان درباره مشکلاتی که بخشی از مردم گرمسار در تسهیلات بانکی نهضت ملی مسکن دارند، افزود: برای بانک مسکن سهمیه ۴۸ قطعه زمین در گرمسار را در نظر گرفته ایم که برخی متقاضیان ممکن است که بانک دیگری را انتخاب کرده باشند اما بانک ها در هر صورت موظف هستند که تسهیلات را پرداخت کنند.

طباطبایی با بیان اینکه اگر یک شعبه از پرداخت تسهیلات بانکی نهضت ملی مسکن امتنا کرد، این موضوع را می توان مورد پیگیری قرار داد، ابراز کرد: در شورای مسکن استان سمنان نیز موضوع تعیین تکلیف بانک ها و تسهیلات مطرح می شود تا بتوانیم شاهد رفع مشکلاتی از این دست باشیم.

کد خبر: ۲۶۰٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha