۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
نشست صمیمی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اردبیل با اعضای خانه احسان محله آزادگان پارش آباد

نشست صمیمی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اردبیل با اعضای خانه احسان محله آزادگان پارش آباد

در نسشت صمیمی اعضای خانه احسان محله آزادگان (زیر کشتار گاه پارس آباد) با مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردبیل، مسائل و مشکلات خانه احسان محله آزادگان پارس آباد تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار، اعضای خانه احسان محله آزادگان (زیر کشتارگاه) شهرستان پارس آباد و جمعی از معتمدین و فعالان اجتماعی این محله در نشست صمیمی با «مهدی افتخاری» مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و معاونت اجتماعی این ستاد از حمایت های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اردبیل در طرح های حمایتی و توانمد سازی در خصوص محله خود ابراز رضایت و قدر دانی کردند.

در این نشست حجت الاسلام «حسین جواد پور» مسئول خانه احسان محله آزادگان پار آباد به همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردبیل و معاونت اجتماعی این ستاد در راستای برنامه ها و طرح های حمایتی برگزار شده درحوزه عمل خود و به همت مردم مسئولیت پذیر و جانان پرکار وهمراه محله آزادگان در راستای مرتفع نمودن مشکلات محله خود اشاره و همدلی و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی را مهمترین ابراز محرومیت زدایی در مناطق محروم عنوان کرد.

افتخاری نیز به سهم قابل توجه بسته های حمایتی این ستاد به شهرستان های اردبیل و مناطق محروم استان اشاره و به هماهنگی های و ادامه این گونه نشست ها در راستای محرومیت زدایی در محلات تاکید کرد.

شرکت در سایر برنامه های فرهنگی، آموزشی وتفریحی، حضور اعضای خانه احسان محله آزادگان پارس آباد در شهر توریستی و گردشگری سرعین ادامه این اردوی یک روزه خانه احسان محله آزادگان پارس آباد می باشد.

کد خبر: ۲۶۰٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha