۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
کلینیک عارضه یابی واحدهای تولیدی در گلستان راه اندازی شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان:

کلینیک عارضه یابی واحدهای تولیدی در گلستان راه اندازی شد

گرگان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: کلینیک عارضه یابی واحدهای تولیدی برای حل مشکلات و موانع تولید در استان گلستان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری بازار، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان، ابراهیم کریمی اظهار کرد: کلینیک عارضه یابی واحدهای تولیدی برای حل مشکلات و موانع تولید در استان گلستان راه اندازی شد.

وی افزود: راه اندازی کلینیک عارضه یابی واحدهای تولیدی در استان گلستان، می تواند با رفع موانع واحد تولیدی ما را به سمت جهش تولید هدایت کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح واحدهای راکد در گلستان را شناسایی کرده تا با حمایت و یا واگذاری به سرمایه گذاران جدید مجدد راه اندازی شوند.

کریمی ادامه داد: بخش واحدهای تولیدی در گلستان به صورت نیم فعال کار می کنند و در این کلینیکی به فعال شدن این واحدهای تولیدی کمک می کند.

وی گفت: تقریبا ۶۰ واحد تولیدی در استان راکد و یا در تملک بانک قرار دارد، در آزادشهر در چند روز گذشته دو واحد راکد تعیین و تکلیف شد و دربرخی شهرستان ها نیز این اتفاق افتاده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان بیان کرد: تلاش می کنیم که در سال های آینده واحدهای تولیدی در گلستان به حداکثر ظرفیت خود برسند

کد خبر: ۲۶٬۰۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha