۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
دولت و مجلس یک ماموریت دارند| شرط موفقیت همکاری و همدلی است
رئیس جمهور:

دولت و مجلس یک ماموریت دارند| شرط موفقیت همکاری و همدلی است

رئیس‌جمهور گفت: شرط موفقیت ما همکاری، همدلی و همراهی مجلس و دولت است زیرا ما هر دو یک ماموریت و اهداف مشترک و واحد برای رفاه مردم و رفع مشکلات دارند.

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در حاشیه ارائه لایحه بودجه و برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس در پاسخ به اینکه با توجه به اینکه با تصویب برنامه هفتم هم‌افزایی و همدلی بین مجلس و دولت بیشتر شده، برگزاری نشست‌های مشترک تا چه میزان در تقویت همدلی و هم‌افزایی موثر است؟ گفت: شرط موفقیت ما همکاری، همدلی و همراهی مجلس و دولت است زیرا ما هر دو یک ماموریت داریم لیکن جایگاه ما متفاوت است ما در جایگاه مجری هستیم و عزیزانمان در مجلس در جایگاه قانونگذاری هستند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: جایگاه ما متفاوت است اما دولت و مجلس اهداف مشترک و واحد برای رفاه مردم و رفع مشکلات دارند به طور مثال توجه به بازنشستگان، معلمان یا رفاه اجتماعی از جمله اهدافی است که هر دو آن‌ها را دنبال می‌کنیم.

آیت‌الله رئیسی یادآور شد: بخشی از کار را مجلس انجام می‌دهد و بخش دیگر برعهده دولت است، محصول کار را هم باید مردم در جریان قرار بگیرند. حتما این نشست‌ها در جهت همدلی، همکاری و تعامل بسیار اثربخش است.

کد خبر: ۲۵۹٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha