۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
۲۸۶ روستا در استان زنجان نیاز به ارتقای خدمات آبرسانی دارند
سرپرست شرکت آبفای استان زنجان:

۲۸۶ روستا در استان زنجان نیاز به ارتقای خدمات آبرسانی دارند

زنجان-نادرخانی،سرپرست شرکت آبفای استان زنجان،با بیان اینکه استان زنجان در امر آبرسانی روستایی جزء استان های پیشرو است،گفت: همچنان ۲۸۶ روستا در استان نیاز به ارتقای خدمات آبرسانی دارند.

محمد علی نادرخانی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه با بهره برداری ۲۱۶ روستای استان در دولت سیزدهم تنش آبی رفع شد و اهالی و ساکنان آنها از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار شدند،گفت: از این طرح ها، جمعیتی افزون بر ۹۶ هزار نفر تحت پوشش خدمات تامین آب سالم و پایدار قرار گرفتند.

وی اظار کرد: استان زنجان در امر آبرسانی روستایی جزء استان های پیشرو است و با همراهی و مشارکت مردم، خیرین و گروه های جهادی انتظار می رود این روند همچنان ادامه داشته باشد.

سرپرست شرکت آبفای استان زنجان،گفت: برای مدیریت بحران آب، مدیریت مصرف اولویت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است و در این راستا اقدامات گسترده ای انجام شده تا با کاهش هدر رفت به تامین آب پایدار برای روستائیان اقدام شود.

نادرخانی تاکید کرد: برای اجرای طرح های آبرسانی به ۲۱۶ روستا در استان زنجان اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: همچنان ۲۸۶ روستا در استان نیاز به ارتقای خدمات آبرسانی دارند که با برنامه ریزی های انجام شده، این تعداد روستا نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن آبرسانی خواهد شد.

کد خبر: ۲۵۹٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha