۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
گمرک بوشهر تسهیلات ویژه‌ای در اختیار شرکت‌های تولیدی داخل قرار می‌دهد
مدیرکل گمرک بوشهر:

گمرک بوشهر تسهیلات ویژه‌ای در اختیار شرکت‌های تولیدی داخل قرار می‌دهد

بوشهر- قره بیگی، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: گمرک بوشهر تسهیلات ویژه‌ای در اختیار شرکت‌های تولیدی داخل قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار بازار، بهروز قره بیگی ظهر چهارشنبه در نشست با دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر اظهار داشت: تمامی کارکنان گمرک خود را پایبند به قانون می‌دانند و همواره سعی می‌کنند حداکثر تلاش خود را در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ورود کالاهای ممنوعه بکار گیرند.

وی با تشکر از همکاری تنگاتنگ دادگستری با گمرک اظهار داشت: تحریم ظالمانه استکبار جهان و همچنین سیاست‌های مؤثر دولت برای توسعه داخلی سازی و کاهش واردات موجب شده تا واردات کالا از گمرکات استان بوشهر با شیب کاهشی روبرو شود.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: تسهیل تجارت یکی از مهم‌ترین محورهای کاری گمرک است که در این راستا گمرک بوشهر آمادگی دارد در جهت کاهش هزینه‌ها و کاهش زمان ترخیص کالا و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و شعار «جهش تولید» اقدامات و تسهیلات ویژه‌ای را در اختیار شرکت‌های تولیدی داخل کشور قرار دهد.

دادستان بوشهر نیز گفت: خوشبختانه حاشیه‌ها در گمرک نسبت به گذشته بسیار کاهش‌یافته است و امیدواریم این سلامت محوری در گمرک بوشهر ادامه پیدا کند.

علی حسن‌پور افزود: سلامت نظام اداری بسیار حائز اهمیت است و باید با نظارت و بازرسی‌های دقیق و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر جهت ارتقای کمی و کیفی سازمان تلاش کرد.

دادستان بوشهر به نقش گمرک در مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون یک شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های قاچاق در راستای تسهیل در امر مبارزه با قاچاق کالا در دادگستری بوشهر ایجاد شده است.

کد خبر: ۲۵٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha