۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کمبود گاز مایع در مازندران نداریم
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کمبود گاز مایع در مازندران نداریم

ساری- رجب پور، مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای ساری با اشاره به در نظر گرفتن سهمیه سلیندر گاز یارانه ای برای مناطق محروم گفت: محدودیت و کمبودی برای عرضه نداریم.

سبحان رجب پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اظهار این که برای ساکنان مناطق محروم و فاقد گاز ماهانه چهار سیلندر گاز در نظر گرفته شده است، افزود: این سوخت با نرخ یارانه ای عرضه می شود و سایر مصارف نیازمند گاز مایع نظیر ایزوگام کاران و رستوران های بین راهی می توانند درخواست خود را در سامانه صدف ثبت کنند.

وی با بیان این که گاز مایع با نرخ یارانه ای و از طریق الکترونیکی توزیع و عرضه می شود، افزود: به اندازه کافی در تاسیسات گاز مایع وجود دارد و کمبودی در این زمینه نداریم.

مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای ساری با بیان اینکه کمتر از ۱۵ هزار خانوار فاقد گاز در استان وجود دارد، گفت: همچنین برخی از صنوف در نقاط فاقد گاز مستقر هستند و این صنوف دارای شناسه صنفی هستند و پس از تایید توسط دستگاه‌ های ذی‌ ربط برای دریافت سیلندر یارانه‌ ای اقدام می‌ کنند.

رجب پور میانگین مصرف بنزین را در استان حدود ۴.۵ میلیون لیتر در روز اعلام کرد و گفت: ۳۰ تا ۴۰ درصد این میزان مصرف غیر واقعی است.

وی با بیان اینکه استقبال مصرف کنندگان سوخت دوم به رغم اطلاع رسانی‌ های صورت گرفته کمتر از سال قبل است، گفت: تمام توان خود را برای تامین سوخت حمل و نقل و بخش خانگی بسیج کرده‌ ایم.

کد خبر: ۲۵۹٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha