۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
دولت و مجلس برای تأمین منابع، دست در جیب مردم نمی‌کنند
رئیس مجلس شورای اسلامی:

دولت و مجلس برای تأمین منابع، دست در جیب مردم نمی‌کنند

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید به منابع توجه کنیم و نباید برای تأمین منابع، دست در جیب مردم کنیم که مجلس و دولت به این موضوع توجه دارند.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس امروز در نشست مشترک دولت و مجلس، اظهار کرد: یکی‌از ویژگی‌های این دولت، آن است که به مناسبت‌های مختلف در مجلس حضور می‌یابد که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: امروز، همدلی و هماهنگی و همکاری مجلس و دولت لازم و وظیفه ما است. حتماً کسانی هستند که دوست دارند اختلاف سلیقه را تبدیل به اختلاف بین قوا کنند اما هرگز چنین چیزی در جبهه انقلاب اتفاق نخواهد افتاد و من این موضوع را وظیفه دینی و اخلاقی خودم در مجلس می‌دانم.

رئیس مجلس تاکید کرد: این نشست مشترک، در مقطع خاصی در عرصه بین‌المللی که با فاجعه بزرگ جنایت آمریکا و اسرائیل در غزه مواجه هستیم، برگزار می‌شود؛ قطعاً شرایط خطیری است و نباید از کنار آن بگذریم. قالیباف تاکید کرد: برنامه هفتم توسعه با هماهنگی دولت و مجلس به خوبی پیش رفت اما ما، اول راه هستیم و اولین لایحه بودجه برنامه هفتم توسعه ارائه شد؛ لذا باید گام اول را برداریم.

وی تصریح کرد: فقط بحث اداره‌کردن کشور مهم نیست و همه باید اراده کنیم که تحول اتفاق بیفتد و باید به تحولی که از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته، توجه داشته باشیم؛ راهش هم این است که برنامه را میثاق ملی خود بدانیم و عهد کنیم که خارج از آن، گامی برنداریم. باید به منابع توجه کنیم و نباید برای تأمین منابع، دست در جیب مردم کنیم که مجلس و دولت به این موضوع توجه دارند.

قالیباف تاکید کرد: در نگاه مولدسازی، بنا نیست که همه پروژه‌های نیمه‌تمام را الان تمام کنیم و ضرورتی هم ندارد و باید در این حیطه، اهم و فی‌الاهم کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر به برنامه هفتم توسعه دل ببندیم و هماهنگ باشیم، آنقدر منابع در کشور داریم که برای تأمین منابع، مشکل نخواهیم داشت و توجه به آن، باعث می‌شود که روز به روز مشکلات کشور حل و فصل شود و به افق روشن برسیم.

کد خبر: ۲۵۹٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha