۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
استان زنجان زمینه خوبی برای حضور تجار و سرمایه‌گذاران کشور ترکیه دارد
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان:

استان زنجان زمینه خوبی برای حضور تجار و سرمایه‌گذاران کشور ترکیه دارد

زنجان-رنگ رونا،رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان،گفت: استان زنجان زمینه خوبی برای حضور تجار و سرمایه‌گذاران کشور ترکیه دارد و این مهم با عزم و جدیت تجار و مسؤولان دو طرف در حال پیگیری شدن است.

مهدی رنگ‌رونا در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: باید نسبت به معرفی پتانسیل‌ها و نیازهای تجاری برای ارتباط بیشتر با تجار و فعالان اقتصادی ترکیه اقدام کرد.

وی با بیان اینکه تعداد، تنوّع و کیفیت رویدادهای تجاری ایران و ترکیه در سال ۱۴۰۲ از روند بسیار بالایی برخوردار بوده است که همگی این موارد بیانگر ظرفیت‌های قابل توسعه روابط بین دو طرف است،ابراز داشت: رشد فزاینده اعزام هیأت‌های تجاری از ترکیه به ایران را نشان پیوندهای عمیق دو کشور دوست و همسایه است.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان،، افزود: استان زنجان زمینه خوبی برای حضور تجار و سرمایه‌گذاران کشور ترکیه دارد و این مهم با عزم و جدیت تجار و مسؤولان دو طرف در حال پیگیری شدن و عملیاتی شدن است.

رنگ‌رونا تاکید کرد: طی سال‌های گذشته بر اساس نقشه راه تجارت خارجی استان که به تصویب مسؤلان استان زنجان نیز رسیده و پیگیری می‌شد، روابط بین استان زنجان و کشور ترکیه همواره در حال گسترش بوده است.

وی گفت: از تجار کشور ترکیه دعوت می‌کنیم تا با حضور در کشور ایران و بازدید از بازار ۸۵ میلیون نفری ایران و ظرفیت‌های آن به ویژه در استان زنجان، از مزیت‌های بزار بالقوه ایران در راستای توسعه روابط دو طرف استفاده نمایند.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان،تصریح کرد: ترکیه به عنوان یکی از شرکای اصلی ما است و رو.ابط تجاری و اقتصادی بسیار خوبی بین دو طرف در جریان است.

کد خبر: ۲۵۹٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha