۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
۸۰ درصد مردم کشور اصالت روستایی دارند| تصویر فاخری از روستا ارائه شود
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور:

۸۰ درصد مردم کشور اصالت روستایی دارند| تصویر فاخری از روستا ارائه شود

مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: بیش از ۸۰ درصد مردم کشور اصالت روستایی دارند بنابراین باید تصویر درست و فاخری از روستا به مردم ارائه شود که این وظیفه مسئولان و رسانه‌ها است.

به گزارش بازار، مراسم تجلیل از برگزیدگان نمایشگاه عکس «روستاآباد» گزیده آثار جشنواره ملی عکس روستا عصر یکشنبه در گالری برج آزادی برگزار شد.

در این مراسم سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به اینکه روستاهای ما مهد زیبایی، پاکی، تلاش و اصالت مردم ما هستند، گفت: بیش از ۸۰ درصد مردم کشور اصالت روستایی دارند و ۷۰ درصد امنیت غذایی ما وابسته به روستاها است و باید تصویر درست و فاخری از روستا به مردم ارائه شود که این وظیفه مسئولان و رسانه‌هاست.

وی با اشاره به رویداد نمایشگاهی روستاآباد و بازدید بیش از ۲ میلیون نفر از مردم از این نمایشگاه گفت: رسالت ما نیز در این رویداد ارائه تصویر درست از روستاها بود که مردم بیش از پیش با فضای روستاها آشنا شوند و زیبایی‌های زندگی روستایی را ببینید و این یک شروع برای این مساله بود.

در ادامه حسین نادری دبیر جشنواره عکس روستا نیز با اشاره به اینکه استقبال بسیار خوبی از سوی عکاسان از این جشنواره شد گفت: ۷۴۰ هنرمند از ۲۳ استان و بیش از ۳۵۰ روستا، ۵ هزار و ۳۸۳ عکس برای دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که برگزیدگان آن در چند مرحله تعیین شدند.

در پایان مراسم نیز از شهرام سلیمی نژاد، سجاد صفری و محمد رضایی بعنوان نفرات اول تا سوم جشنواره و سمانه شیرازی به عنوان عکس منتخب مردمی جشنواره ملی عکس روستا قدردانی و هدایایی تقدیم آنها شد.

نمایشگاه عکس روستاآباد «گزیده آثار جشنواره ملی عکس روستا» ۱۲ الی ۱۷ آذرماه با همکاری مسئولین برج آزادی در ضلع شمالی این برج از ساعت ۱۰ الی ۱۸ برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۵۹٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha