۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
روابط تجاری ایران و نیکاراگوئه در حال افزایش است
سفیر نیکاراگوئه در ایران:

روابط تجاری ایران و نیکاراگوئه در حال افزایش است

سفیر جمهوری نیکاراگو در ایران از توسعه روابط تجاری دو کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، رامون مونکادا کلیندرس؛ سفیر جمهوری نیکاراگوئه در ایران اعلام کرد: ما اینجا هستیم تا بتوانیم با توجه به توافق‌ها روابط را بین دو کشور تحکیم بخشیده و گسترش بدهیم.

وی افزود: همانطور که می‌دانید دو انقلاب در دنیا رخ داد که شامل انقلاب ایران و انقلاب نیکاراگوئه بود که همه دنیا این دو انقلاب را به عنوان انقلاب‌های دوقلو شناختند و پس از آن روابط بسیار خوبی میان دو کشور در همه زمینه‌ها برگزار شده است.

سفیر جمهوری نیکاراگوئه که به تازگی وارد تهران شده است، افزود: من تازه به ایران آمده ام و حدود سه ماه است در این کشور حضور دارم، ولی در همین مدت کوتاه نیز توافقات بسیار خوبی برقرار شده و بر اساس این توافق‌ها روابط فی‌مابین در حال گسترش است.

وی با بیان اینکه از زمانی که آقای رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به نیکاراگوئه سفر کردند، زمینه‌های تجاری و اقتصادی بسیاری ایجاد شد و توافق‌هایی امضا کرده ایم و یا در حال امضای آن هستیم که در آینده روابط بازرگانی دو کشور نقش مهمی خواهد داشت.

مونکادا کلیندرس تاکید کرد: آنچه مهم جلوه می‌کند، احساس برادری و احترامی است که بین دو کشور وجود دارد و این همبستگی باعث پیوند ملت‌ها است.

کد خبر: ۲۵۹٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha