۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
۲۱۹۲ چاه غیر مجاز در خراسان رضوی مسدود می‌شود
تا پایان سال جاری؛

۲۱۹۲ چاه غیر مجاز در خراسان رضوی مسدود می‌شود

مشهد- ممدوحی، مدیر حفاظت و بهره‌برداری منابع آب خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد پنج هزار و ۸۵۱ حلقه چاه غیر مجاز در استان وجود دارد، گفت: خوشبختانه این شرکت در خصوص مسدود کردن چاه‌های غیر مجاز رتبه اول را در کشور دارد.

غلامرضا ممدوحی در گفت‌وگو با بازار با بیان اینکه تا پایان سال جاری انسداد دو هزار و ۱۹۲ حلقه چاه غیر مجاز در دستور کار این سازمان قرار دارد بیان کرد: خوشبختانه این شرکت توانست طی یکسال دو هزار حلقه چاه غیر مجاز را پر و مسلوب المنفعه کند.

وی صدور مجوز تغییر اراضی جهت احداث باغ را یکی از مهمترین عوامل حفر چاه های غیر مجاز عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۱۶ هزار و ۵۸۵ حلقه چاه مجاز در استان و ۴ هزارو ۲۴۰ حلقه چاه نیز در دشت مشهد داریم.

مدیر حفاظت و بهره برداری منابع آب استان خراسان رضوی با بیان اینکه در سال ۹۵ بیش از سه هزار حلقه چاه غیر مجاز و سال گذشته نیز دو هزار و ۹۱ حلقه چاه غیر مجاز مسدود شد، عنوان کرد: امسال نیز برای مسدود کردن دو هزار و ۱۹۲ حلقه چاه غیر مجاز هدف گذاری کردیم و تاکنون نیز رتبه اول کشور را در این زمینه داشتیم.

ممدوحی با اشاره به شناور بودن آمار چاه های غیر مجاز عنوان کرد: با توجه به اینکه آمار چاه های غیر مجاز امکان دارد در طول سال تغییر کند و چاه های جدیدی احداث شود، از طریق قوه قضائیه پیگیر اقدامات قانونی جهت پیشگیری از حفر چاه های جدید و انسداد چاه های غیر مجاز فعلی هستیم.

کد خبر: ۲۵٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha