۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
تدوین ۱۰ طرح سرمایه گذاری برای کشاورزی گلستان | نیازمند ورود سرمایه گذار هستیم 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان خبر داد

تدوین ۱۰ طرح سرمایه گذاری برای کشاورزی گلستان | نیازمند ورود سرمایه گذار هستیم 

گرگان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: ۱۰ طرح سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گلستان تدوین شده که نیازمند ورود سرمایه گذار برای اجرای این طرح ها هستیم.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد برزعلی در همایش گرامیداشت روز جهانی خاک در استان گلستان اظهار کرد: چندین سال است که کشاورزی پایدار در دنیا مورد توجه قرار گرفته اما باید ببینیم جایگاه کشور ما در توجه به این مسئله مهم کجاست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان افزود: در قانون حفاظت از خاک به بخش های بسیار مهمی اشاره شده که آگاهی مسئولان و کارکنان و عمل به این قانون به روند حفاظت از خاک بسیار کمک می کند.

وی گفت: طبق دیدگاهی که در دنیا شکل گرفته، حفاظت از خاک مقدمه ای برای حرکت به سمت توسعه است.

وی به لزوم سرمایه گذاری پررنگ در حوزه جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: باید تلاش شود تا اشخاص حقیقی و حقوقی به این سمت ترغیب شوند.

برزعلی تصریح کرد: در دنیا پنج مرحله برای کشاورزی در نظر گرفته است اما این سوال پیش می آید که راهبری علمی کشاورزی در کشور و استان گلستان در راستای این پنج مرحله قرار دارد یا خیر؟

وی تاکید کرد: در حال حاضر دنیا تحت تاثیر فشار تغییرات اقلیمی قرار دارد و ما نیازمند تحول سیاست ها در این حوزه هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان بیان کرد: در حوزه کشاورزی بایستی مدل های اقتصادی که بتواند سود را برای بهره بردار و سرمایه گذار جذاب کند، معرفی شود و در همین راستا ۱۰ طرح سرمایه گذاری در این بخش تدوین شده که نیازمند ورود سرمایه گذار است.

کد خبر: ۲۵۹٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha