۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
۴۵۰۰ خانوار روستایی در زنجان از تسهیلات طرح ویژه بهسازی استفاده کردند
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان:

۴۵۰۰ خانوار روستایی در زنجان از تسهیلات طرح ویژه بهسازی استفاده کردند

زنجان- خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: طی سال جاری چهار هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در استان استفاده کردند.

رضا خواجه ای در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، گفت: در سطح استان زنجان، ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی شناسایی شده و تا به امروز ۵۲ هزار واحد مسکونی روستایی برابر با ۵۶ درصد، توسط بنیاد مسکن استان مقاوم سازی شده است.

وی اظهار کر: پیش بینی می شود تمام واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان تا سال ۱۴۱۰ مقاوم سازی شود.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: اجرای طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی گامی استوار در راستای توسعه امکانات عمرانی و بهبود کیفیت مساکن روستایی است.

خواجه ای تاکید کرد: احداث مسکن مقاوم و با دوام روستایی، تلاش در حفظ هویت معماری بومی مسکن روستایی، تامین مسکن متناسب با نیاز روستائیان، حفظ هویت و سیمای عمومی روستاها، تلاش در بهینه‌سازی مصرف انرژی در مسکن روستایی و ترویج فرهنگ بیمه به روستائیان امری مهم و ضروری است.

وی افزود: در سال جاری چهار هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در سطح استان استفاده کردند که اعتبار اختصاص یافته به این متقاضیان با همکاری بانک های عامل، ۹۰میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان ابراز کرد: در سال جاری تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی با کارمزد ۵ درصد تا سقف ۲۰۰میلیون تومان از اعتبار سال ۱۴۰۱ به واحد های مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در استان اختصاص یافت.

کد خبر: ۲۵۹٬۴۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha