۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
ضریب نفوذ بیمه در استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری است
 رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان زنجان:

ضریب نفوذ بیمه در استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری است

زنجان-نظری، رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان زنجان،با بیان اینکه در زمان حاضر ۲۰ شرکت بیمه ای در استان زنجان دارای شعبه هستند،گفت:ضریب نفوذ بیمه در این استان بالاتر از میانگین کشوری است.

علی نظری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در زمان حاضر ۲۰ شرکت بیمه ای در استان زنجان دارای شعبه هستند و حدود ۳۰۰ نفر در این شعبه ها اشتغال دارند،گفت: هزار و ۴۰۰ نمایندگی شرکت های متعدد بیمه در سطح استان فعالیت دارد و حدود ۲ هزار نفر در این نمایندگی ها مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ بیمه در کشورهای پیشرفته بالای هشت درصد است و افزایش ضریب نفوذ بیمه شاخصی برای توسعه است،ابراز داشت: شاخص ضریب نفوذ بیمه از نسبت مجموع حق بیمه های تولیدی تقسیم بر تولید ناخالص داخلی به دست می‌آید.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان زنجان، به موضوع خسارت های ساختگی در استان اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد خسارت های ساختگی در استان گزارش می شود که با استفاده از تجارب خود، جلوی این نوع خسارت ها را بگیریم.

نظری با اشاره به اینکه از ۱۳ آذرماه با اجرایی شدن طرح کروکی برخط، بخش قابل توجهی از معضل خسارت ساختگی رفع می شود،تاکید کرد: ضریب نفوذ بیمه در این استان با رقم ۱.۹۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری با رقم ۱.۸ درصد است.

وی گفت: شرکت های بیمه و نمایندگی های آنها برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان تلاش می کنند و در این راستا انواع طرح ها و بیمه نامه های عمر و پس انداز را به مخاطبان ارائه می دهند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان زنجان تصریح کرد: امروز بیمه‌های مختلف طبق نیاز جامعه در قالب برنامه‌های مختلف ارائه می‌شود و با توجه‌به تورم و نیاز جامعه بیمه‌گر با استفاده از خلاقیت و نوآوری توانسته‌اند جذابیت‌های خوبی در بستر بیمه‌های عمر و دیگر بیمه‌ها برای مخاطبان خود ارائه می‌دهند.

کد خبر: ۲۵۹٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha