پوشش ‌کامل اینترنت در همه شعب اخذ رای در دستور کار است
معاون سیاسی وزیر کشور:

پوشش ‌کامل اینترنت در همه شعب اخذ رای در دستور کار است

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ما اصرار بر پوشش کامل اینترنت در همه شعب اخذ رای داریم و برای رسیدن به این هدف، اقدامات لازم در دستور کار است.

به گزارش بازار، سید محمدتقی شاهچراغی روز یکشنبه در نشست ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی افزود: برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی در روز برگزاری انتخابات (اسفند امسال) پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت بررسی نیازها و آماده سازی شعب اخذ رأی گفت: همان طور که در دستورالعمل‌ها آمده است میزان فراهم بودن امکانات شعب اخذ رأی را بررسی کنید و به زودی نقاطی که نیاز به تقویت زیرساخت‌های ارتباطی از جمله فیبرنوری و آنتن دهی دارد، آماده سازی خواهد شد.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه تمرکز پرداخت اعتبارات ما بر مبنای اولویت بخشداری‌هاست ادامه داد: نیازمندی‌های مالی در روند انتخابات احصا شده و در حال رفع مسائل هستیم.

وی همچنین گفت: برگزار کننده انتخابات، مردم هستند و در روز انتخابات ۸۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در شعب اخذ رای و بیش از هفت هزار صندوق اخذ رأی به اجرای انتخابات خواهند پرداخت.

شاهچراغی با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی خوب در خراسان جنوبی افزود: این استان به واسطه حضور مردم در عرصه‌های سیاسی و انقلابی جزو رتبه‌های برتر کشور در مشارکت سیاسی است.

وی به الگوی موفق مشارکت سیاسی مردم در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیازمند مسئولیت پذیری و فعالیت آحاد جامعه بخصوص گروه‌های مرجع اجتماعی همچون اساتید دانشگاه، معلمان، خانواده‌های معظم شهدا، معتمدین محلی و نخبگان است.

رئیس ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: مردم اثر قطعی را در دوام و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند و خراسان جنوبی در دفاع از انقلاب اسلامی علیرغم همه مشکلات سرآمد است که از افتخارات این سرزمین به شمار می‌رود.

وی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب مایوس شدن دشمنان قسم خورده ملت ایران خواهد شد و انتخابات پُرشور در اصل تضمین کننده امنیت و پیشرفت کشور است.

کد خبر: ۲۵۹٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha