۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
پرداخت بیش از ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان
مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان تهران خبر داد

پرداخت بیش از ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان تهران گفت: در حوزه اشتغال بیش از ۲۶ میلیارد و ۶۰۲ میلیون تومان تسهیلات به ۱۱۵۸ نفر از مددجویان این صندوق پرداخت شده است.

به گزارش بازار، اکبر بیات روز یکشنبه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود هشت هزار نفر مددجو از صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد و ۸۵۲ میلیون تومان وام دریافت کرده‌اند.

وی اعطای تسهیلات مسکن به ۱۳۷ مددجو را نیز گوشه‌ای از فعالیت این صندوق دانست و افزود: همچنین سه هزار و ۹۹۱ مددجو تسهیلات حمایتی به ارزش بیش از ۷۱ میلیارد تومان از صندوق امداد ولایت در استان تهران دریافت کردند.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان تهران به تسهیلات فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال ۳۶۲ مددجو از تسهیلات فرهنگی برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان برخوردار شده‌اند.

بیات با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت، خاطرنشان کرد: خیران حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت به آدرس (www.sqev.ir) و یا با مراجعه به شعب صندوق امداد ولایت با طرح‌های این صندوق آشنا شوند.

وی اضافه کرد: همچنین این افراد می‌توانند از طریق مراجعه به شعب‌ها و یا دفاتر کمیته امداد در استان تهران نسبت به مشارکت در طرح‌های این صندوق و بویژه طرح قرض ماندگار (کمک به قرض‌الحسنه) مشارکت کنند.

کد خبر: ۲۵۹٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha