۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
استارت صعود بورس زده خواهد شد؟
تحلیل تکنیکال شاخص بورس؛

استارت صعود بورس زده خواهد شد؟

قیراطی مدرس بازارهای مالی گفت: شاخص محدوده مقاومتی دو میلیون و ۴۸ هزار واحد را شکسته است و در این هفته انتظار داریم شاخص بین محدوده دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحد و دو میلیون و ۱۵۰ هزار واحد درجا بزند.

سمیه شوریابی؛ بازار: امیدرضا قیراطی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در بررسی روند شاخص کل بورس، اظهار داشت: در تحلیل قبلی از شاخص کل، پیش بینی کرده بودیم که در تاریخ ۱۱ آذر ۱۴۰۲ شاخص با ورود به ابر کومو مثبت خواهد شد که همین اتفاق نیز رخ داد.

قیراطی می گوید: شاخص محدوده مقاومتی دو میلیون و ۴۸ هزار واحد را شکسته است و در این هفته انتظار داریم شاخص بین محدوده دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحد و دو میلیون و ۱۵۰ هزار واحد درجا بزند و احتمال می‌دهیم که در روز دوشنبه با مثبت به سمت بالا حرکت کند و سپس با یک پایین دیگر استارت رشد بازار زده شود و شاخص بخواهد خود را به محدوده دو میلیون و پانصد هزار واحد برساند.

استارت صعود بورس زده خواهد شد؟

این تحلیلگر بازارهای مالی با اشاره به اینکه چنانچه نرخ سود سپرده بانکی را پایین تر بیاورند این رشد می‌تواند مستقیم تر باشد، اظهار داشت: پیش بینی می شود شاخص با کندل های کوچک اما مثبت رو به بالا همراه باشد و در صورتیکه با کندل منفی بر روی محدوده دو میلیون و ۴۶ هزار واحد قرار گیرد باز هم چون بر روی خط حمایتی بسیار قوی قرار می‌گیرد شرایط برای صعود بهتر خواهد شد.

قیراطی با توجه به اینکه سهام خوبی در بازار وجود دارد بازار را مستعد صعود دانست که می‌توان سودهای خوبی از آن کسب نمود.

کد خبر: ۲۵۹٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha