تجاری‌سازی محصولات هسته‌ای در دولت سیزدهم نتیجه داد
معاون سازمان انرژی اتمی:

تجاری‌سازی محصولات هسته‌ای در دولت سیزدهم نتیجه داد

معاون سرمایه‌گذاری و اقتصادی سازمان انرژی اتمی گفت: تجاری‌سازی محصولات فرعی این سازمان در دولت سیزدهم به نتیجه رسید و تا قبل از آن پروژه های سازمان تا مرحله طرح و مقاله پیش می‌رفت.

به گزارش بازار، شهرام ملازاده روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح پنجاه و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای در دانشگاه شهید باهنر کرمان در جمع خبرنگاران افزود: طی ۲ سال اخیر به دستور رییس سازمان انرژی اتمی، تمامی مقالات و طرح های تحقیقاتی که توان به نتیجه رسیدن و تجاری سازی را دارد، در قالب شرکت در حوزه های مختلف به تاسیس طرح و ساختار رسیده است.

وی تصریح کرد: به طور مثال شرکت پلاسمای سازمان انرژی اتمی در سه حوزه پزشکی، محیط زیست و محصولات کشاورزی فعالیت می کند و در استان کرمان به زودی مرحله اول کارخانه پلاسما برای دفع سموم پسته افتتاح خواهد شد.

معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان انرژی هسته ای در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته ای در کرمان بیان کرد: برپایی این نمایشگاه در استان های کشور در تحقق جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام می گیرد و سعی کردیم با حضور در نمایشگاه های داخلی، خارجی و تخصصی مردم عزیز کشور را با دستاوردهای سازمان انرژی اتمی آشنا کنیم.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه فرصتی است تا استادان دانشگاه، دانشجویان و نخبگان از آخرین دستاوردهای سازمان انرژی اتمی که توسط جوانان کشورمان به دست آمده بازدید کنند.

ملازاده بیان کرد: تمامی دستاوردهای انرژی هسته ای در سایه تحریم های ظالمانه ضد کشور ما، اتفاق افتاده است و دانشمندان شب و روز تلاش کردند تا نقشی را در پیشرفت و آبادنی کشور ایفا نمایند.

کد خبر: ۲۵۹٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha